مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان:

رفع مشکل آب مناطق زلزله زده بخش مهران بندرلنگه



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در پی زلزله بندرلنگه، آب ۱۰ روستای بخش مهران این شهرستان به دلیل بالا رفتن کدورت آب قطع شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی این شرکت وارد میدان شده و این مشکل رفع شد.

امین قصمی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۶ حلقه چاه خام ۲ سایت آبشیرین کن بخش مهران از مدار تولید خارج شد که با اقدام‌های انجام شده پس از ۶ ساعت تلاش، مشکل رفع و آبرسانی به این مناطق از سرگرفته شد.
وی بیان داشت: در پی وقوع زلزله بامداد شنبه، چاه های تولید آب خام ۲ سایت ۲۳۰۰ و ۳۰۰ مترمکعبی آب شیرین کن دژگان دچار مشکل و از مدار تولید خارج شد که با ورود به موقع تیم‌های اتفاقات شهرستان بندرلنگه با پشتیبانی‌های سایر تیم‌های عملیاتی استان مشکل مرتفع شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اظهارداشت: آبرسانی سیار به روستای سایه خوش بندرلنگه نیز به دلیل اسکان در مدارس و مساجد به صورت سیار در حال انجام است.


قصمی یادآورشد: از زمان وقوع زلزله ۵.۵ ریشتری بندرلنگه، نیروهای عملیاتی شرکت آب وفاضلاب هرمزگان در شهرستان های بندرلنگه، بندرعباس، قشم و خمیر برای خدمات رسانی به حالت آماده باش در آمدند.
وی بیان داشت: پس از بررسی‌های اولیه، قطعی آب در منطقه دژگان بخش مهران شهرستان بندرلنگه گزارش شد که عملیات لازم برای رفع مشکل آب منطقه در دستورکار قرار گرفت.

 زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در عمق ۱۹ کیلومتری زمین استان هرمزگان  بامداد امروز حد فاصل روستای باسعیدو بندر قشم و روستاهای سایه خوش و حمیران از شهرستان بندرلنگه را لرزاند که در این محدوده ۳۷ روستا مشتمل بر ۶ هزارو ۵۵۳ خانوار با جمعیتی افزون بر ۲۵ هزار و ۳۵۲ نفر زندگی می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها