منصور آرامی:

نباید کنترل‌های کرونایی در مرزهای هرمزگان رها شود



نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: هجوم وسیع مسافران به هرمزگان بدلیل شرایط مناسب آب و هوایی در روزهای اخیر و کم‌توجهی به مراقبت‌های کرونایی ممکن است به سرعت وضعیت کنونی استان را بحرانی کند.
به گزارش صبح ساحل، «منصورارامی»، نماینده مردم هرمزگان گفت: نباید کنترل‌های کرونایی در مرزهای هرمزگان رها شود وضعیت کنونی ممکن است به سرعت بحرانی شود.
آرامی اضافه کرد: با سیاست‌های ستاد ملی و استانی کرونا و رعایت مردم در هفته‌های اخیر شاهد کاهش موارد فوتی و ابتلا به کرونا در هرمزگان هستیم اما هجوم گسترده مسافران به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی در استان به سواحل بندرعباس و جزایر قشم و کیش و هرمز نگران کننده است. وی افزود: هم اکنون در مناطق مختلفی از شهر بندرعباس شاهد اتراق وسیع و گسترده مسافران بدون کوچک‌ترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم و از سوی دیگر حجم انبوهی از مسافر با خودروی شخصی در روزهای اخیر راهی جزیره قشم شده‌اند که ممکن به سرعت شرایط کنونی استان و قشم را به وضعیت بحرانی تغییر دهد.
نماینده مردم بندرعباس با بیان  اینکه شکل‌گیری دورهمی‌های مختلف خانوادگی و حضور در ساحل و جمع‌های مختلف یکی از اصلی‌ترین عوامل شیوع بیماری کرونا عنوان شده است، از مسئولان استان بخصوص ستاد استانی کرونا خواست تا برای مهار بحران ناشی از شیوع موج چهارم ابتلا به کرونا، کنترل‌ها را به مبادی‌ ورودی استان بازگردانده و تشدید کنند.
آرامی، نبود نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی متولیان امر را سبب تشدید حضور بدون ماسک و بدون فاصله گذاری اجتماعی مردم در مراسمات و برنامه‌ها و دورهمی‌ها و حضور در سواحل دانست و گفت: ورود به سواحل بویژه ساحل سورو در بندرعباس و تردد به جزایر با اشکال مختلف می‌بایست محدود شود تا در روزهای آینده شاهد از دست رفتن عزیزان‌مان متأثر از بی‌توجهی‌های امروز نباشیم. وی به طور مشخص پیشنهاد داد تا از تردد خودروهای غیربومی به استان جلوگیری و همین طور تردد در سواحل محدود شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها