دادستان قشم:

دستورات لازم برای دستگیری عاملان سوء قصد به مدیران منطقه آزاد قشم صادر شد



دادستان قشم گفت: با توجه به اعلام سوء قصد به خودروی مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم و مجروح شدن وی و مدیر تشریفات، دستورات لازم برای دستگیری عامل یا عاملان سوء قصد به ایشان صادر شده است.
به گزارش صبح ساحل، رضا صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح ساحل از قشم گفت: به محض گزارش این حادثه،  اینجانب و مسوولان مربوطه در محل حادثه حضور یافتیم تا ضمن بررسی موضوع از نزدیک، دستورات مقتضی صادر شود.
گفتنی است مدیرعامل سازمان منطفه آزاد قشم و مدیر تشریفات این سازمان امروز هدف سوء قصد افراد مسلح قرار گرفتند.
لازم به ذکر است چندی پیش نیز منزل مدیرکل حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم  هدف گلوله افراد ناشناس قرار گرفته بود.
در این حادثه، هر دو مسوول یاد شده، مجروح شده اند و شواهد اولیه از شلیک ۶ گلوله به خودروی مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم حکایت دارد.  مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم، امروز دوشنبه ۲۹ دی قبل از شرکت در جلسه شورای اداری هدف قرار گرفت.

  عمل جراحی اولیه مدیر تشریفات منطقه آزاد قشم پایان یافت/ نیاز  اعزام به بندر و تهران

 مدیر تشریفات سازمان منطقه ازاد قشم که امروز هدف سوء قصد و شلیک گلوله قرار گرفته بود، از ناحیه فک پایین مورد جراحی قرار گرفت.  عمل جراحی به منظور قطع خونریزی و مهیاشدن وی برای اعزام به بندرعباس یا تهران هم اکنون پایان یافت.
 گفتنی است در یک سوء قصد، حمیدرضا مومنی مدیرعامل و تورج امانی مدیر تشریفات سازمان منطفه ازاد قشم هدف سوگ قصد قرار گرفتند که مدیرعامل سازمان از ناحیه دست زخمی شد؛ اما هنوز مدیرتشریفات زیر تیغ جراحان بیمارستان قشم است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها