مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری:

در کنار کمیته ورزش به دنبال ارتقاء ورزش کارکنان هستیم



مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی در نشستی مشترک با اعضای کمیته ورزش کارکنان شهرداری بندرعباس گفت: هدف هر دو نهاد ایجاد فضای شاد و مفرح برای کارکنان مجموعه شهرداری بندرعباس است.
به گزارش صبح ساحل، حامد رضوانی افزود: استقبال بی نظیر کارکنان شهرداری از ورزش در ایام کرونایی، نشان از انگیزه و میل به ورزش در بین این قشر بسیار زیاد است. وی  گفت: میزبانی های بسیار خوبی از مهرماه در سازمان ها و مناطق با برنامه ریزی کمیته ورزش شهرداری بندرعباس شکل گرفته است که در بهمن ماه سازمان فرهنگی ورزشی میزبان دو رویداد مهم تنیس روی میز و والیبال ساحلی کارکنان خواهد بود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی در ادامه بیان داشت: با کمیته ورزش شهرداری بندرعباس برای اجرا تقویم ورزشی کارکنان در سال ۱۴۰۰ همکاری همه جانبه خواهیم کرد.
در ادامه این نشست مسئول ورزش کارکنان شهرداری بندرعباس گفت: تا کنون چهار میزبانی بسیار خوب ‌و منظم در رشته های مختلف به میزبانی شهرداری منطقه یک و سازمان های حمل و نقل، مدیریت پسماند و آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شده است که جای تقدیر و تشکر دارد. مسلم کریمی افزود: کمیته ورزش کارکنان تا پایان امسال نیز با ارائه برنامه های مختلف ورزشی با همکاری تمامی نهاد های زیر مجموعه شهرداری، بدنبال ایجاد رقابتی سالم همراه با نشاط و شادابی در بین کارکنان است.
در پایان این نشست معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: این سازمان برای مسابقات تنیس روی میز و والیبال ساحلی کارکنان شهرداری چند برنامه ویژه در نظر دارد تا شرکت کنندگان با استقبال بیشتری در این مسابقات حضور پیدا کنند.
روزبه زابلی افزود: توسعه ورزش همگانی و آماتوری در بین کارکنان با استقبال چشم گیری نسبت به سال های گذشته روبرو شده است که نشان از تخصصی بودن افراد در زمینه ورزشی می باشد.
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها