با حضور ۸ تیم و در دوگروه

سوت آغاز فوتبال لیگ برترجوانان هرمزگان به صدا در آمد



رقابت هاي فوتبال ليگ برتر قهرمانی جوانان استان هرمزگان با انجام چهار مسابقه آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار صبح ساحل، در اين دوره از رقابت ها، ۸ تيم از شهرهای مختلف هرمزگان به صورت دوره ای در دو گروه شرق و غرب، به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در آغاز اين رقابت ها و در بازی های انجام شده از هفته اول و از گروه غرب، تيم های فوتبال جوانان سایپا بندرلنگه و ستاره جوان بندر خمیر به مصاف هم رفتند كه در نهايت تيم فوتبال جوانان سایپا بندرلنگه با نتيجه سه بر دوحريف خود را شكست داد. برای تیم سایپا محمد قاسمی ، حسین دستان وحسن پوریان گلزنی کردند.
دوگل تیم ستاره جوان را سید محمد قتالی و نظام الدین نیکوبه ثمر رساندند.
در ديگر بازي برگزار شده اين گروه تيم های فوتبال جوانان شاهین بندرعباس و اروند سورو مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی محمد امین براهیمی دو گل و مسلم قدسی نژاد برای شاهین گلزنی کردند  زدند كه در پایان تیم شاهین  با نتيجه سه  بر صفر  حريف خود را مغلوب كرد.
درگروه شرق دو بازی برگزار شد که طی آن تيم های فوتبال جوانان نوید گستر میناب و رگبار خراجی رودان رو در روی هم قرار گرفتند  که تیم نونبد گستربا گل های یاسر شبتاری ، امیر صادقی ، محمد مهدی احمدی زاده و اسماعیل رهروی و با نتیجه چهار  بر یک برابر حريف خود به برتري دست يافت. تنها گل تیم رگبار خراجی را کسری بنی اسدی به ثمر رساند. در آخرین بازی هفته نخست لیگ برتر فوتبال جوانان دوتیم همشهری ، شاهین مهر رودان و فرهنگ و ادب به مصاف هم رفتند که تیم فرهنگ وادب با تنها گل فواد گرجی همشهری خود شاهین مهر را شکست داد. لیگ برتر فوتبال جوانان استان هرمزگان با حضور هشت تیم در دو گروه شرق وغرب به صورت دوره ای برگزار می شود. در گروه شرق تیم های نوبند گستر میناب ،  شاهین مهر ، رگبار خراجی و فرهنگ وادب رودان ودر گروه غرب سایپا بندرلنگه ، ستاره جوان بندر خمیر، شاهین و اروند بندرعباس با هم به رقابت می پردازند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها