گردوخاک، فرود پروازها در فرودگاه بندرعباس را متوقف کرد



مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت: کاهش دید افقی ناشی از وزش باد شدید به همراه گرد و خاک مانع از فرود پروازها در فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

 

به گزارش صبح ساحل، ابوذر ضیایی روز شنبه اظهار داشت: پرواز صبح امروز تهران به بندرعباس شرکت هواپیمایی ماهان و پرواز دیگر این مسیر از شرکت هواپیمایی ساها در فرودگاه های شیراز و کرمان بر زمین نشستند.

وی ادامه داد: پرواز تهران به بندرعباس شرکت هواپیمایی تابان نیز که اکنون تلاش کرد فرود آید موفق نشد و به سمت فرودگاه بین المللی شیراز تغییر مسیر داده است.

وی اضافه کرد: اداره کل فرودگاه های هرمزگان با توجه به شرایط جوی و تاثیر که بر نشست و برخاست پروازها دارد از مسافران تقاض کرده قبل از خروج از منزل به قصد فرودگاه بین المللی بندرعباس از وضعیت پروازهای این فرودگاه اطلاع کسب کنند.

مدیرکل فرودگاه های هرمزگان بیان داشت: شماره تلفن ۱۹۹، ۰۷۶۳۳۶۱۱۰۳۰ و ۰۷۶۳۳۶۱۱۰۲۰ برای اطلاع رسانی از وضعیت پروازها اختصاص دارد که می‌توان از آن آخرین وضعیت پروازها را جویا شد.

براساس اطلاعات منتشره اداره کل فرودگاه‌های هرمزگان، درحال حاضر هواپیماهای ۱۵ شرکت پروازی ۱۶ مسیر پروازی داخلی را برای مسافران فرودگاه بین المللی بندرعباس پوشش می‌دهند و به طور میانگین روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ سورتی پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها