نجات دزد از درون کانال کولر



رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: دزدی که برای سرقت و وارد شدن به داخل خانه از درون کانال کولر اقدام کرده بود، پس از گیرکردن و خبردار شدن اهالی، توسط آتش‌نشانان از کانال خارج شد.

به نوشته‌ی مهر؛ «ابراهیم قنبری»  رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز در این باره گفت: بامداد شنبه ۴ بهمن‌ماه سال جاری و به ساعت ۲ و ۵۹ دقیقه بامداد، گزارش مبنی بر گیرکردن شخصی درون کانال کولر خانه‌ای در شهرک دانشگاه اهواز اطلاع‌رسانی شد. وی اضافه کرد: آتش‌نشانان ایستگاه ۷۱ آتش‌نشانی اهواز با اعزام به سمت محل، در کمتر از چهار دقیقه در محل حاضر شده و با صحنه گیرکردن دزدی در جا کولری خانه مواجه شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز افزود: آتش‌نشانان برای خارج کردن این شخص از درون جا کولری اقدام کرده و پس از رهاسازی، وی را تحویل عوامل ۱۱۰ دادند.

گفتنی است؛ مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند از توابع استان همدان در 29 آبان‌ماه گفته که  سارقی که ۱۲ ساعت در کانال کولر گرفتار بود با تلاش آتش نشانی نهاوند از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. : این سارق  به قصد سرقت با یک شگرد خاص از راه کانال کولر یکی از طبقات قصد ورود به منزلی را داشت ، اما  از ساعت ۱۰ شب تا ۱۰ صبح در داخل کانال کولر به دام افتاد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها