لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان 

یک پیروزی و یک تساوی در روز نخست به دست آمد 



لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان به میزبانی باشگاه  عقاب بندرعباس آغاز شد.
به گزارش صبح ساحل، فصل جدید لیگ برتر فوتسال هرمزگان به میزبانی باشگاه عقاب بندرعباس آغاز شد. در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان ۸ تیم بیمارستان امام رضا(ع)، نیک پخش بندرعباس، پرواز بندرعباس، علم و ادب رودان، مقاومت میناب، ساحل شهرداری سیریک، عقاب بندرعباس و هدف هرمز با هم به رقابت خواهند پرداخت. ‌در روز نخست این رقابت ها تیم بیمارستان امام رضا (ع ) به مصاف نیک پخش بندرعباس رفت. نیمه اول این بازی یک یک مساوی شد. اما در نیمه دوم این تیم نیک پخش بود که به خودش آمد و با یک بازی هجومی پنج بر دو تیم بیمارستان را شکست داد. 
برای تیم بیمارستان  سعید اقتداری و بهنام احمدی گل زدند. برای  تیم نیک بخش  مهدی سامری سه گل ، مهدی فرهود و محمدامین سالاری هر کدام یک گل به ثمر رساندند.  بازی دوم قرار بود بین تیم های  پرواز بندرعباس و علم و ادب رودان برگزار شود اما جواب تست کرونا بازیکنان پرواز آمده نشد تا این دیدار برگزار نشود و کمیته فوتسال درباره نتیجه آن اعلام نظر خواهد کرد.‌  مقاومت میناب و  ساحل شهرداری سیریک در سومین بازی رودروی هم قرار گرفتند. این بازی در پایان با نتیجه مساوی پنج پنج به پایان رسيد. 
  
  یک پیروزی و یک تساوی در روز نخست به دست آمد 
  
برای  مقاومت میناب  محمد بالنجی ،  شایان شعبانی ، علیرضا سهاری ، مهرشاد سلمانی و علی عیدی زاده و برای  تیم سبریک مصطفی ملایی زاده دو گل، یونس طاهری دو گل و پوریا کرتی گلزنی کردند. دیدار تیم های عقاب بندرعباس و هدف هرمز به دلیل شرایط بدی هوا و نرسیدن تیم هرمز به بازی برگزار نشد.‌  در بازهای فردا مقاومت میناب با علم و ادب رودان ، هدف هرمز با نیک پخش،  بیمارستان امام رضا(ع) با پرواز بندرعباس و عقاب بندرعباس با ساحل شهرداری سیریک بازی می کنند. 
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز به میربانی باشگاه عقاب بندرعباس برگزار می شود. قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه های کشور حضور پیدا می کند. فصل گذشته تیم یاد آور غدیر عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان را کسب کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها