واحدهای مسکونی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پارسیان گازرسانی می شود



رئیس کمیته امداد پارسیان از آغاز عملیات گازرسانی برای 620 واحد مسکونی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارسیان با اختصاص اعتبار یک میلیارد و 240 میلیون تومان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل،  عبدالمجید نصیریان رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان در خصوص ارائه خدمات گازرسانی به واحدهای مسکونی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، گفت: خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی نیازهای جامعه هدف شکل گرفته و از همین رو با برنامه‌ریزی انجام شده، گازرسانی به 620 واحد مسکونی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با اعتبارات یک میلیارد و 240 میلیون تومان در شهرستان پارسیان در حال اجرا است.

نصیریان افزود: خانواده‌های تحت حمایت که در محدوده گازکشی قرار دارند، می‌توانند با دریافت معرفی نامه از سوی کمیته امداد از حق انشعاب رایگان گاز برخوردار شوند و همچنین مبلغ دو میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد جهت لوله‌کشی گاز منازل به هر خانواده پرداخت می‌گردد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 100 واحد مسکونی شهری و روستایی خانواده تحت حمایت این نهاد در این شهرستان به اتمام رسیده و مابقی واحدهای مسکونی در حال اجرا است.

منبع:موج

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها