از ابتدای دیماه تاکنون:

تعدیل روشنایی معابر شهرها به ۱۴ هزار چراغ افزایش یافته است



هاجر عبدی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در این راستا هفته گذشته حدود چهار هزار و ۶۰۰ چراغ روشنایی معابر شهرهای هرمزگان به صورت یک در میان خاموش شد و در مجموع از ابتدای دیماه تاکنون تعداد چراغ‌های تعدیل شده به ۱۴ هزار چراغ افزایش یافته است.

به گزارش صبح ساحل، وی بیان داشت: همچنین از آبان ماه امسال جهت تشویق مشترکان در بهینه مصرف کردن برق طرح برق امید در هرمزگان اجرا شد و مشترکانی که در ماه های زمستان مصرف خود را در یک ماه به کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت کاهش دهند، مشمول قبض رایگان می‌شوند.

به نوشته ایرنا،مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهارداشت: مشترکین با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی در منازل و ادارات و استفاده بهینه از آبگرمکن و بخاری برقی می‌توانند علاوه بر کاهش هزینه برق مصرفی، تولید مصرف سوخت نیروگاه ها را کاهش دهند که با این کار مشکلی در تامین گاز و برق در روزهای سرد سال به وجود نخواهد آمد.
عبدی ادامه داد: در کنار این اقدام، کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان با مراجعه به ادارات و دستگاه های دولتی و عمومی، مصرف برق آن‌ها را بررسی کرده و درصورت رعایت نکردن، برخورد لازم را انجام می‌دهند.

وی یادآورشد: اگرچه تعدیل روشنایی معابر و دیگر اقدام‌های یاد شده در کاهش مصرف برق موثر است، اما به تنهایی کافی نیست و در کنار آن باید فعالیت‌های  همچون جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز و مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال با جدیت پیگیری و اجرا شود.
شرکت توزیع نیروی برق در حال حاضر ۷۱۵ هزار مشترک دارد که از این میزان۵۷۳ هزار مشترک معادل ۸۲ درصد را مشترکان خانگی شامل می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها