۲ مرکز جدید نیکوکاری در مناطق محروم هرمزگان افتتاح شد



۲ مرکز جدید نیکوکاری به نام‌ «شهید حاج قاسم سلیمانی» و «امام جعفر صادق (ع)» با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و جمعی از مسوولان در مناطق محروم هرمزگان افتتاح شد.

 

به گزارش صبح ساحل، معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان روز دوشنبه درحاشیه راه اندازی این مراکز نیکوکاری اگفت: مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بشاگرد روستای «درجادون» و مرکز نیکوکاری امام جعفر صادق(ع) در رضوان شهر فین بندرعباس قرار دارد.

به نوشته ایرنا، سیاوش عامری روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: هدف از ایجاد این مراکز، ارائه خدمات مطلوب‌تر در مناطق محروم در پهن بشاگرد و رضوان شهر فین برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند این مناطق بوده که جمعیتی افزون ‌بر ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار را شامل می‌شود.

وی بیان داشت: با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه مراکز نیکوکاری و کمک‌های خیران، خدمات‌رسانی به نیازمندان و رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر در زمینه‌های معیشت، مسکن، درمان، آموزش و اشتغال با سهولت بهتر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد پذیرفت.

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین وظایف این نهاد ترویج سنت حسنه انفاق در جامعه برای کمک به محرومان و نیازمندان است.

درحال حاضر بیش از  ۹۸ مرکز نیکوکاری در سطح استان هرمزگان مشغول فعالیت هستند.

مراکز نیکوکاری از سال ۹۲ با حمایت کمیته امداد هرمزگان به‌صورت محله محور به‌منظور ارائه هدفمند ومطلوب‌تر خدمات به نیازمندان واقعی، در استان آغاز به کارکرده‌اند که توسط هیات ‌امناهای مساجد و معتمدان محلی مدیریت می‌شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها