لیگ برتر پینت بال هرمزگان

رقابت های دور برگشت از دهم بهمن ماه برگزار خواهد شد



دور برگشت لیگ پینت بال هرمزگان از دهم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، فرجام دانش رئیس کمیته پینت بال هیات همگانی استان هرمزگان  گفت: لیگ پینت بال هرمزگان یادوراه مرحوم سعید حسن سالاری با حضور یازده تیم سراب خانه  آتش، شهرداری منطقه یک ، بیمه ایران نمایندگی اقبالی ، پترو کالای هکمتان، ام تی دی، ریتون، آتش نشان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، نام، رویال گیت و سازمان پسماند در زمین ورزشی سینگو در حال برگزاری است . وی بیان داشت: برخلاف دور رفت که مسابقات سه نفره برگزار شد ، دور برگشت این رقابت ها از دهم بهمن ماه به صورت پنج نفره برگزار خواهد شد . وی گفت: در هفته اول این مسابقات بازی اول را شهرداری منطقه یک با پترو کالای هکمتان برگزار می کنندد. در بازی دوم سراب خانه آتش با آتش نشان دیدار خواهد کرد. در بازی سوم ام تی دی با سینگو بازی می کند. در بازی چهارم ریتون با آتش نشان دیدار خواهد کرد.در بازی پنجم  شهرداری منطقه یک به مصاف سینگو می رود و در آخرین بازی سراب خانه آتش با ام تی دی دیدار می کند. رئیس کمیته پینت بال هرمزگان بیان داشت : دیدارهای هفته دوم دور برگشت بیست و چهارم بهمن برگزار خواهد شد. در بازی اول این هفته پترو کالای هکمتان با سینگو بازی می کند. در بازی دوم ریتون با ام تی دی دیدار می کند.
بازی سوم را شهرداری منطقه یک با سراب خانه آتش انجام خواهد داد. در بازی چهارم آتش نشان با ام تی دی، بازی پنجم را پترو کالای هکمتان با سراب خانه آتش و آخرین بازی هفته دوم دور برگشت را ریتون با شهرداری منطقه یک انجام خواهد داد.
دانش گفت: دیدارهای هفته سوم هشتم اسفندماه برگزار خواهد شد. وی اظهار داست : در این روز شش بازی برگزار خواهد شد که طی آن سینگو با سراب خانه آتش،  آتش نشان با شهرداری منطقه یک،  پترو کالای هکمتان با ریتون ، ام تی دی با شهرداری منطقه یک ، سینگو با ریتون و آتش نشان با پترو کالای هکمتان بازی خواهند کرد.

 

رقابت های دور برگشت از دهم بهمن ماه برگزار خواهد شد

 
فرجام دانش اظهار داشت : در آخرین هفته دور برگشت لیگ پینت بال هرمزگان یادواره مرحوم سعید حسن سالاری در بازی اول سراب خانه آتش با ریتون دیدار می کند. در بازی دوم ام تی دی با پترو کالای هکمتان و در بازی آخر سینگو با آتش نشان دیدار خواهد کرد. دیدارهای این هفته بیست و دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.
رئیس کمیته پینت بال هرمزگان گفت: مسابقات دور برگشت در روزهای اعلام شده از ساعت ۹ صبح در زمین سینگو شروع خواهد شد و ساعت یازده به پایان می رسد.

 رقابت های دور برگشت از دهم بهمن ماه برگزار خواهد شد


دانش گفت: در پایان دور رفت لیگ پینت بال هرمزگان تیم شهرداری منطقه یک با کسب ۲۲  امتیاز صدرنشین شد.  تیم ام تی دی با ۲۱ امتیاز و تفاضل بهتر در مکان دوم قرار گرفت.  تیم پترو کالای هکمتان با ۲۱ امتیاز و تفاضل کمتر عنوان سومی را کسب کرد. تیم آتش نشان با ۲۰ امتیاز چهارم شد. تیم سراب خانه آتش با ۱۵ امتیاز در مکان پنجم  قرار گرفت.  بیمه ایران با ۱۴ امتیاز و تفاضل بهتر ششم شد. تیم های رویال گیت با ۱۴  امتیاز و تفاضل کمتر در مکان هفتم ایستاد. تیم نام با ۱۱ امتیاز عنوان هشتمی را به خودش اختصاص داد. ریتون با ۱۰ امتیاز و تفاضل بهتر نهم شد. تیم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با ۱۰ امتیاز و تفاضل کمتر در جای دهم ایستاد و تیم  سازمان پسماند شهرداری بندرعباس بدون امتیاز در مکان های یازدهم قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها