به همت شرکت سیمان بندر خمیر 

سقف فرسوده سالن های کشتی و بدنسازی بازسازی شد 



با همت و تلاش مجموعه مدیریتی شرکت سیمان هرمزگان سقف سالن دومنظوره کشتی و بدنسازی مجموعه ورزشی خمیر به طور کامل بازسازی شد. 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های انجام شده و به همت مجموعه مدیریتی شرکت سیمان هرمزگان به ویژه شخص باشتی و  زاید ملایی یکی از اساسی ترین مشکلات زیرساختی ورزش بندر خمیر مرتفع و سقف سالن های کشتی و بدنسازی مجموعه ورزشی این شهرستان به طور کامل مرتفع شد. 
یونس برهم افزود: مدت زیادی  بود که سقف این سالن ها به طور کامل تخریب شده بود  و ورزشکاران رشته های ورزشی کشتی ، تنیس روی میز و بدنسازی که در این سالن  فعالیت داشتند با مشکلات فراوانی روبرو بودند. 
وی گفت: نگاه مثبت شرکت سیمان به ورزش و جوانان شهرستان بندر خمیر باعث شد تا این مشکل با مدیریت  باشتی و  زایدملایی مطرح و نهایتا با اقدام دلسوزانه این عزیزان این مشکل در دو مرحله رفع شد. 
برهم گفت: اگر خودمان می خواستیم این پروژه را انجام دهیم هزینه آن بالغ بر سه میلیارد ریال می شود  که این کار با نگاه ویژه و هزینه شرکت سیمان هرمزگان انجام شد.
وی  همچنین به خدمات بیشتر و بزرگتر شرکت سیمان هرمزگان در بخش ورزش و جوانان بندر خمیر در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت: در روزهای آینده گزارش انجام این خدمات نیز به اطلاع مردم شریف و فهیم بندرخمیر خواهد رسید.
برهم با توصیه برادرانه به معدود افرادی که گاها به نقد شرکت سیمان و عملکرد مدیران شهرستان می پردازند، خاطر نشان ساخت: بی شک مسئولین بندرخمیر از نقد دلسوزانه و سازنده استقبال خواهند کرد اما خوب است دوستان منتقد قبل از اظهار نظر اینچنینی اطلاعات خود را تکمیل نمایند تا رعایت بین نقد و تخریب بشود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر تاکید کرد: اگر دیگر صنایع و بنگاه های اقتصادی موجود در استان به اندازه ده درصد خدماتی که شرکت سیمان به ورزش و جوانان سطح منطقه ارائه می دهد به ورزشکاران و جوانان مرکز و دیگر شهرستان های استان خدمات می دادند شک نکید امروز خیلی از مشکلات ورزش هرمزگان مرتفع شده بود.  یونس برهم در پایان از پشتیبانی های  خواستار فرماندار و امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از ورزش و جوانان بندرخمیر نیز به نیکی یاد کرد و ضمن قدردانی از آن ها گفت: به زودی از خدمات و مساعدت های این عزیزان در پیشبرد اهداف ورزش و جوانان و رفع مشکلات و معضلات ورزش بندرخمیر نیز رونمایی خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها