۲۵ درصد مشترکان آب و فاضلاب هرمزگان مشمول طرح «آب امید» خواهند شد



معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: طبق برآورد صورت گرفته ۲۵ درصد مشترکان آب و فاضلاب شهری و روستایی این استان مشمول طرح آب امید می شوند.

 

به گزارش صبح ساحل، علی رضایی سردره روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح آب امید از یکم دیماه ۹۹  در هرمزگان آغاز شده است اما باتوجه به اینکه مصرف آب مشترکان ۲ ماهه (۶۰ روزه) محاسبه می شود لذا پایان اسنفد ماه قبض آب امید به دست مصرف کنندگان میرسد.

وی بیان داشت: الگوی مصرف آب برای مشترکان هرمزگانی درماه ۱۶ هزار لیتر درنظرگرفته شده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اظهارداشت: دراین طرح مشترکان با مصرف کمتر از ۶ هزار لیتر آب در ماه خوش مصرف محسوب شده و از پرداخت آبنومان فاضلاب و آب بها معاف می شوند.

رضایی یادآورشد: مشترکان با مصرف ۶ هزار تا ۱۶ هزار لیتر آب در ماه کم مصرف، ۱۶ هزار تا ۳۲ هزار لیتر در ماه پرمصرف و بالای ۳۲ هزار لیتر بدمصرف هستند.

وی بیان داشت: هدف این است که مشترکان پرمصرف و خارج از الگوی مصرفی را با سیاست‌های تشویقی به سمت خوش مصرف و کم مصرف سوق یابند که طبق پیش بینی صورت گرفته انتظار می رود با اجرای این طرح بیش از ۱۰ درصد مشترکان پر مصرف در مصرف آب صرفه جویی کنند

«آب امید پس از برق رایگان دومین طرحی است که دولت تدبیر و امید به منظور کمک به اقشار کم درآمد و درعین حال کم مصرف در دستورکار قرار داده است. »

استان هرمزگان ۵۸۰ هزار مشترک آب دارد که از این شمار ۵۲۰ هزار مشترک خانگی هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها