رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان:

مرکز المهدی، برترین مرکز عملی کاربردی در استان



رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان گفت: مرکز المهدی، این پتانسیل را دارد که در سال آینده به عنوان یکی از ۱۰ مرکز برتر علمی کاربردی در سطح کشور انتخاب شود.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی میرزاده»، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان در جریان بازدید از بخش‌های مختلف مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت آلومینیوم المهدی گفت: مرکز المهدی یکی از مراکز شاخص در استان به شمار می‌رود و توانسته 2 سال پیاپی به عنوان برترین مرکز عملی کاربردی در استان شناخته شود. این مرکز پتانسیل را دارد که در سال آینده به عنوان یکی از ۱۰ مرکز برتر علمی کاربردی در سطح کشور انتخاب گردد.

وی افزود: حضور یک مرکز آموزش عالی در غرب شهر بندرعباس که بتواند نیروی کار ماهر برای صنایع پرورش دهد بخشی از مسئولیت‌های مهم صنایع در حوزه علمی و اجتماعی است که شرکت آلومینیوم المهدی توانسته در آن پیشتاز باشد.
در ادامه این بازدید «سید هادی سجادی»، مدیر آموزش شرکت المهدی و رئیس مرکز علمی کاربردی این شرکت با اشاره به اینکه سیاست و تاکید مدیرعامل مجموعه المهدی بر افزایس سطح کیفی این مرکز است، گقت: تمامی سیاست و راهبرد این مرکز بر افزایش سطح کیفی معطوف شده‌است و امید داریم در سال آینده به عنوان یکی از ۱۰ مرکز برتر در کشور انتخاب شویم.
 
      مرکز المهدی، برترین مرکز عملی کاربردی در استان
  

 
 گفتنی است؛ مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت آلومینیوم المهدی تنها مرکز آموزش عالی در غرب شهر بندرعباس بوده که دارای ۹ رشته فنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی است و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده‌است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها