سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور:

تاریخ برگزاری کنکور سراسری و ارشد تغییر کرد



سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تغییر زمان برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و سراسری سال ۱۴۰۰ خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور  از تغییر تاریخ برگزاری دو کنکور سراسری و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: به منظور پیش بینی‌های لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زمان  برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری سال ۱۴۰۰ برای کاهش هر گونه مخاطرات تغییر کرد.

او ادامه داد: داوطلبان با توجه به تاریخ‌های اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه‌هایی که متعاقبا برای هر آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌شود، اقدامات لازم را بعمل آورند.

تاریخ‌های جدید برگزاری آزمون سراسری

او درباره تاریخ جدید برگزاری آزمون سراسری گفت: پیش‌تر مقرر بود  آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ‌های دهم و یازدهم تیر برگزار  شود که بر اساس تصمیمات جدید این آزمون طی چهار روز در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه (۹ لغایت ۱۲ تیر ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد.

تاریخ‌های جدید برگزاری کارشناسی ارشد

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: همچنین مقرر بود آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ ۶ و ۷ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار شود. بر اساس برنامه ریزی جدید این آزمون در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (۵ لغایت ۷ خرداد ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

زرین آمیزی اضافه کرد: داوطلبان کارشناسی ارشد باید از روز دوشنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۰  با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها