کارشناس امور سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد:

اکران فیلم‌های جشنواره فجر از 15 بهمن در بندرعباس آغاز می‌شود


نویسنده: صبح ساحل

کارشناس امور سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد هرمزگان از آمادگی دو سینمای بندرعباس برای اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خبرداد و گفت: اکران 16 فیلم جشنواره فجر در سینما ستاره شهر و سینما ستاره جنوب از 15 بهمن ماه آغاز می شود.
«امین دستکار» در گفت و گو با صبح ساحل با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تنها 30 درصد از ظرفیت سالن‌های سینما برای حضور علاقمندان در نظر گرفته شده است. همچنین تمامی افراد ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند. 
وی با بیان اینکه بلیت جشنواره فقط به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سمفا عرضه می‌شود، اضافه کرد: قیمت هر بلیت 20 هزار تومان تعیین شده است.
کارشناس امور سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد هرمزگان در پایان گفت: اکران فیلم ها طبق روال هر سال تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت. برنامه اکران فیلم‌ها متعاقبا اعلام می شود.
به گزارش صبح ساحل، گفته می شودهر فیلم حداکثر در سه سانس اکران می شود. همچنین با توجه به استفاده از 30 درصد ظرفیت سالن ها بلیت فروشی نیز محدود است. «رمانیتسم عماد و طوبی»، «بی همه چیز»، «ستاره بازی»، «شیشلیک»، «ابلق»، «تک تیرانداز»، «زالاوا»، «مصلحت»، «روشن»، «روزی روزگاری آبادان»، «مامان»، «منصور»، «خط فرضی»، «گیجگاه»، «یدو» و «تی تی»، 16 فیلم راه یافته به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هستند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها