افتتاح فروشگاه رفاه در قشم



فروشگاه رفاه شهرستان قشم در دهه مبارک فجر افتتاح شد.
به گزارش صبح ساحل، این مراسم با حضور فرماندار قشم، مشاور و مدیر حوزه ریاست مدیرعامل شرکت‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان هرمزگان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، مدیرعامل تعاونی منطقه آزاد قشم، رییس میراث فرهنگی و گردشگری و جمعی از مقامات استانی برگزار شد.
سید محمدرضا رشیدی، مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان هرمزگان در این مراسم گفت: فروشگاه‌ رفاه قشم با ۶۰۰ متر سطح فروش و ۳۰۰۰ نوع تنوع کالایی در این شهرستان شروع به فعالیت کرده‌است و باعث اشتغالزایی برای مردم این شهرستان شده‌است. وی اضافه کرد: خوشبختانه در فضای این فروشگاه ما توانستیم بخش فرش (گوشت، مرغ، ماهی و میوه) را راه‌اندازی کنیم. مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در استان هرمزگان با اشاره به افتتاح فروشگاه رفاه در رمکان قشم در آینده‌ نزدیک اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم به بخش دیگری از شهرستان قشم هم خدمات خود را ارائه دهیم.
«بهرام عابدی»، مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر حوزه مدیریت فروشگاه‌های رفاه با بیان اینکه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افتخار افتتاح فروشگاه رفاه در قشم را داریم، گفت: این فروشگاه با تنوع محصولات و گروه‌های کالایی مختلف و امکانات رفاهی مناسب  آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.
وی اضافه کرد؛ در برنامه راهبردی دوم، توسعه فروشگاه‌های رفاه دردستور کار ما قرار دارد که توسعه فروشگاه‌های استان هرمزگان که استان مهمی در حوزه صادرات و واردات است هم جزو این برنامه است.
«علیرضا نصری»، فرماندار قشم هم ضمن بازدید از فروشگاه عنوان کرد: فروشگاه رفاه به عنوان یک مجموعه مهم و بخش خصوصی می‌تواند  در شهرستان قشم نقش‌آفرینی کند و در حوزه خدمات‌رسانی به مردم موثر باشد. وی افزود: امیدواریم بتوانیم نهایت بهره‌مندی و استفاده را در حوزه خدمت‌رسانی به مردم داشته‌باشیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها