پلمب یک هتل در قشم و قرنطینه یک روستا در پارسیان



در شبانه روز گذشته و با تشدید نظارت‌ها بر روند جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در غرب هرمزگان یک روستا در پارسیان قرنطینه کامل شد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشه فارس، در ادامه تقویت و تشدید نظارت‌ها به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان هرمزگان، روستای زیارت در شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان قرنطینه شد.

دکتر آمنه ماجدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان در این زمینه گفت: با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا در روستای زیارت شهرستان پارسیان، با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان، این روستا به طور کامل قرنطینه شد.

وی افزود: با همکاری دریابانی و نیروی انتظامی پارسیان، روستای زیارت تحت کنترل می باشد و اجازه ورود به روستاهای ساحلی از جمله زیارت داده نمی شود.

به گفته دکتر ماجدی، در مدت قرنطینه انجام صیادی، فقط با ارائه تست منفی امکان پذیر می‌باشد و نظارت بر افرادی که در قرنطینه می باشند نیز با همکاری بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی افزایش یافته است.

 

 پلمب ۷ واحد صنفی از جمله یک هتل در قشم

بنابر اعلام شبکه بهداشت و درمان جزیره قشم، در شبانه روز اخیر یک باب هتل، یک واحد نانوایی و یک واحد سفره خانه و چهار واحد فروشگاه پوشاک در شهر قشم به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم پلمب شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها