از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور؛

میدان میوه و تره بار بندرعباس پس از رفع نواقص افتتاح می شود



 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: میدان میوه وتره بار بندرعباس به عنوان طرحهای شاخص دولت تدبیر و امید پس از رفع نواقص امسال از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس باحضور رییس جمهوری افتتاح می‌شود.

به گزارش صبح ساحل،رضا مدرس در نشست هماهنگی بررسی وضعیت طرح های عمرانی شهر بندرعباس درجمع مدیرکل بازرسی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهردار بندرعباس اظهارداشت: بر اساس تعهدات انجام شده اصلاحات ورودی میدان طبق نظر کارشناسی تا زمان افتتاح توسط اداره کل راهداری باید با همکاری شهرداری انجام شود.

به نوشته ایسنا، وی به همجواری کارخانه بتن و دل نگرانی های غرفه داران از این بابت اشاره کرد و افزود: طرح جابه جایی این کارخانه در دستور کار قرار گرفته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان راه‌اندازی این طرح شهری را یکی نیازهای اساسی  دانست که علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه محل عرضه مستقیم میوه و تره بار، نقش مهمی در رفع معضلات ورودی شهر بندرعباس دارد و رضایت مردم را جلب می‌کند.
مدرس همچنین گفت: دغدغه‌های غرفه داران در این میدان باید به طور کامل رسیدگی و رفع شود تا آنها بدون مشکل به فعالیت بپردازند.
این میدان که از آن به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره بار جنوب کشور یاد می‌شود ۲۵ هکتار مساحت داشته و در زمان بهره‌برداری ۹۲ غرفه عرضه میوه و ۱۲ غرفه فروش سبزی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها