برگزاری کنفرانس بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب در بندرعباس



 اولین دوره کنفرانس بین‌المللی نمک زدایی و تصفیه آب در تاریخ 28 بهمن الی 30 بهمن‌ماه به صورت مجازی در بندرعباس برگزار شد.  

به گزارش صبح ساحل، «دانشگاه صنعتی امیر کبیر» در شهر بندرعباس،  اولین دوره کنفرانس بین‌المللی نمک زدایی و تصفیه آب در تاریخ 28 بهمن الی 30 بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار کرد.  انجمن آب و فاضلاب ایران، شرکت آب وفاضلاب هرمزگان، آسیا واتر، سیویلیکا، پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و عمان، شایا، وزارت نیرو موسسه تحقیقات آب و وزارت نیرو و جمعی از حامیان این کنفرانس بین المللی به شمار می‌روند.

در حاشیه این کنفرانس بین‌المللی، «مصباح سایبانی»، رئیس پردیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر به رسانه گفت: موضوعات مهمی در این کنفرانس بین‌المللی مورد بحث قرار گرفته‌است که تنش آبی موجود در کشور، اهمیت روزافزون حفظ و تامین منابع آبی پایدار از جمله این موارد محسوب می‌شود. به گفته‌ی سایبانی، نگاه ویژه به خلیج‌فارس و دریای عمان در این کنفرانس باعث شده  کنفرانس بین المللی از  اهمیت به سزایی برخوردار شود.

رئیس پردیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر با تاکید بر مجازی بودن کنفرانس، افزود: تعداد مهمان داخل محل اجرا زیر بیست نفر است اما هزاران نفر از سراسر دنیا از این رویداد علمی می‌توانند استفاده کنند.  وی در پایان به خبرنگاران گفت: کمیابی آب‌شیرین از چالش‌های مهم جوامع بشری به حساب می‌آید. به همین منظور کنفرانس بین‌المللی نمک زدایی و تصفیه آب با هدف ایجاد بستری برای هم‌افزایش پژوهشگران و صنعتگران حوزه آب برای رفع مشکلات فناوری تامین آب‌شیرین برگزار شده‌است.

     برگزاری کنفرانس بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب در بندرعباس

     

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها