لیگ برتر فوتبال هرمزگان

وحدت گورزانگ سه امتیاز حساس را از رودان گرفت



هفته هشتم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان با انجام شش بازی به پایان رسید.

  

به گزارش صبح ساحل، . در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال هرمزگان اتحاد رودان در خانه با جبل برشهرو بازی کرد.‌ اروند سورو بندرعباس در ورزشگاه اختصاصی خودش از تیم‌ استقلال خونسرخ میزبانی کرد.‌ اتحاد معزآباد رودان به مصاف وحدت گورزانگ رفت. طوفان و سیبه دربی شهرستان بستک را برگزار کردند.‌

جنوب برکه دکا پارسیان میزبان اتحاد دژگان بود و ستارگان بستانو در خانه به مصاف سبزپوشان پاس بندرلنگه رفت.‌
تیم اتحاد رودان در روزی که می توانست صدرنشینی را از جبل بر شهرو بگیرد به این تیم سه بر یک باخت تا شاگردان محسن قلاب زاده همچنان صدرنشین گروه شرق باقی بمانند.  تک گل تیم اتحاد رودان راصادق درودگر از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. برای جبل برشهرو هم عبدالرئوف جمالی، اکبر متدین از روی نقطه پنالتی و محمدامین میرزائی به ثمر رساندند.
دربی شهرستان بستک با نتیجه بدون گل به پایان رسيد و دو تیم طوفان کوخرد  ووسیبه کوخرد امتیازات را تقسيم کردند. متحد معزآباد رودان در خانه بازی را دو بر یک به وحدت گورزانگ واگذار کرد.  تک گل تیم متحد رادعلیرضا رامشگر و دو گل تیم وحدت گورزانگ را امیررسولی وجابر ملاحی به ثمر رساندند. ‌جنوب برکه دکا پارسیان و اتحاد دژگان پس از نود دقیقه تلاش بدون گل مساوی شدند.
اروند سورو در خانه با چهار گل بازی را به استقلال خونسرخ واگذار کرد. برای استقلال خونسرخ سعید محمودی نیا دو گل  صلاح رحیمی یک گل و مدافع حریف گل به خودی زد.

منتشر شده: 1
حسین رئیسی
۱ اسفند ۱۳۹۹
ستارگان بوستانو 3-0 پاس بندرلنگه
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها