لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان

«وحدت جمال احمد» جشن قهرمانی بر پا کرد



لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید. مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان با حضور سه تیم وحدت جمال احمد،  شاهین بندرعباس و پرسپولیس بیگاه به صورت رفت و برگشت برگزار شد و در پایان با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید.

به گزارش صبح ساحل، در هفته اول دور رفت این مسابقات تیم شاهین بندرعباس میزبان تیم جمال احمد بود . این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه یک یک مساوی به پایان رسید. برای تیم شاهین بندرعباس امیرحسین صادقی و برای تیم وحدت جمال احمد یاسین علی اکبری گلزنی کردند. مسوولان تیم وحدت جمال احمد در پایان این بازی اعتراض خود را نسبت به استفاده بازیکن غیرمجاز تیم شاهین به کمیته انضباطی نوشتند که پس از بررسی لازم کمیته انضباطی نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود وحدت جمال احمد اعلام کرد تا این تیم سه امتیاز کسب کند.  تیم پرسپولیس بیگاه در اولین بازی دور رفت با دو گل تیم شاهین بندرعباس را شکست داد. عبداله رنجبری و حسین زمانی در این بازی برای پرسپولیس بیگاه گلزنی کردند. در آخرین بازی دور رفت دو تیم وحدت جمال احمد و پرسپولیس بیگاه به دیدار هم رفتند. این بازی در پایان نود دقیقه با گل های حجت تراهی و عبدالمنان عبدالهی خونسرخی دو بر صفر به سود وحدت جمال به پایان رسید تا وحدت جمال احمد با شش امتیاز صدرنشین دور رفت لقب بگیرد.‌ تیم های پرسپولیس بیگاه و شاهین هم دوم و سوم شدند. در اولین دیدار دور برگشت وحدت جمال احمد و شاهین بندرعباس با هم به رقابت پرداختد که این بازی مثل بازی رفت یک یک شد اما این بار خبری از اعتراض و رای کمیته انضباطی نبود و این نتیجه در جدول رده بندی ثبت شد. سروش سرافراز برای وحدت جمال احمد و امیر محمد گلستانی برای شاهین بندرعباس گلزنی کردند.
در دومین بازی دور برگشت شاهین بندرعباس از تیم پرسپوليس بیگاه پذیرایی کرد. این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود شاهین بندرعباس به پایان رسید تا سفید پوشان شاهین اولین سه امتیاز این مسابقات را کسب کند. امیر محمد گلستانی هر دو گل تیم شاهین بندرعباس را در این بازی به ثمر رساند.  پرسپولیس بیگاه و وحدت جمال احمد آخرین بازی لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان را در ورزشگاه بیگاه رودان برگزار کردند که این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. در پایان این رقابت ها تیم وحدت جمال احمد با کسب ۸ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. پرسپولیس بیگاه رودان با چهار امتیاز دوم شد و شاهین بندرعباس با چهار  امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس بیگاه در مکان سوم ایستاد. امیر محمد گلستانی بازیکن تیم شاهین بندرعباس در این رقابت ها سه گل به ثمر رساند تا آقای گل لیگ برتر نوجوانان هرمزگان لقب بگیرد. تیم وحدت جمال احمد با این قهرمانی به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقات زیرگروه نوجوانان کشور شرکت خواهد کرد. این مسابقات را پیمان داکری، جعفر ذاكری،  محمد مرادی ، جواد توسلی، محمد فتوحی، علی رنجبر،  امیر حسین پازیر ، فرهاد حسین زاده،  سیف اله زیر کوهی، محمد نیک خواه ، داود زیرک ، مهدی نجفی،  نبی الله داوری، اسماعیل خودستان،  رامین باسی، مهرداد بابیزان، جلال اعلائی مطلق، مجتبی سردابه،  محمد جواد رئیسی و آیدین میرزاده قضاوت کردند.

 

«وحدت جمال احمد» جشن قهرمانی بر پا کرد

   
 اسامی بازیکنان و کادر فنی وحدت جمال احمد:
علیرضا زیارت مکان، علی مهران پور ، یاسین علی اکبری مرتضی جعفری، فیصل رئیسی پور،  مجاهد عبدالهی ، محمد عبدالهی ، سروش عبدالهی ، هادی آشوری ، عبدالمنان عبدالهی ، نیما علیزاده، امیر محمد مکی آبادی ، علی تودرجانی ، حسین فروزان ، عبدالحسین مرادی ، سبحان احمدی ، امیر محمد امیرزاده ، حجت تراهی، سبحان محمودی، علی عامری، امیرسام هاشمی، شروش سرافراز
 کادر:
عمار ایل زاده سرمربی، مسعود پادگانه کمک مربی، علی پوراحمدی سرپرست، احمد تودرجانی تدارکات،  احمدایل زاده مدیر فنی، محمد عبداللهی مدیرعامل

 

«وحدت جمال احمد» جشن قهرمانی بر پا کرد

غیرقابل انتشار: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها