توقیف قایق‌های غیرمجازی که گردشگران را جا به جا می‌کنند



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر در جلسه ستاد کرونای این هفته شهرستان، گفت: قایق هایی که در اسکله بندرپل اقدام به جابجایی مسافران غیربومی به غیر از مبادی قانونی کنند، قایق های آنان تا پایان فروردین سال 1400 توقیف خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، «احمد چنگایی» اعلام این خبر افزود: توقیف قایق های متخلف تا پایان فروردین 1400 و صنوف متخلف به مدت یک هفته از موارد مهمی بود که در جلسه ستاد کرونا این هفته شهرستان به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: قایق هایی که در اسکله بندرپل اقدام به جابجایی مسافرین غیر بومی به غیر از مبادی قانونی کنند، قایق های آنان تا پایان فروردین سال 1400 توقیف خواهد شد، همچنین اصناف متخلفی که رعایت پروتکل های بهداشتی را در راستای پیشگیری از کرونا رعایت نکنند نیز به مدت یک هفته پلمب خواهد شد.

در ادامه «میر هاشم خواستار»، فرماندار بندرخمیر گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان از آبی به زرد برگزاری مراسم عروسی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر هیچ گونه مجوزی برای برگزاری مراسم عروسی در شهرستان داده نمی شود و در صورت تخلف، برگزار کنندگان این مراسم به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها