لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان

تیم جبل بر شهرو به فینال رسید



در هفته نهم لیگ برتر فوتبال استان هرمزگان تنها دو دیدار گروه شرق برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل،  دو دیدار از سه بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در شهرهای رودان و شهرو برگزار شد و بازی تیم های وحدت گورزانگ با اروند سورو برگزار نشد. در شهرستان رودان اتحاد و متحد معزآباد دربی این شهر را برگزار کردند. جبل برشهرو در ورزشگاه اختصاصی خودش با استقلال خونسرخ بازی کرد و وحدت گورزانگ میزبان اروند سورو بندرعباس بود که این بازی به دلیل عدم حضور تیم اروند برگزار نشد تا وحدت گورزانگ با این سه امتیاز در لیگ برتر ماندنی شود.
در بازی های انجام شده تیم جبل بر شهرو که این فصل عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است در نیمه نخست با تک گل اکبر متدین از استقلال خونسرخ پیش افتاد.

 

تیم جبل بر شهرو به فینال رسید

 
در نیمه دوم شاگردان محسن قلاب زاده در تیم حبل بر به یک گل دیگر توسط عبدالرئوف جمالی دست یافتند تا این دیدار  را دو بر صفر با پیروزی به پایان ببرند. حبل بر شهرو با این پیروزی به عنوان تیم اول گروه شرق به فینال لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان راه یافت.
اتحاد ومتحد معزآباد در دربی شهرستان  نیمه اول با تساوی به رختکن رفتند.‌ علی بندرخدایی و مهدی حیدرنسب در این نیمه برای دو تیم گلزنی کردند.
در نیمه دوم این بازی متحد معزآباد رودان توسط علی رامشگر به گل دوم دست یافت تا برنده دربی شهرستان رودان باشد.
دیدارهای هفته نهم  گروه غرب هم به دلیل شرایط کرونا در شهرستان بستک و اجازه ندادن به تیم های سیبه و طوفان جهت خروج از شهرستان برگزار نشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها