لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان 

شهاب سلیمانی میناب در حاجی آباد جشنواره گل به راه انداخت 



هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان امروز در شهرهای مختلف استان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در بازی های این هفته اتحاد نوین حاجی آباد میزبان شهاب سلیمانی میناب بود.‌ مرصاد کنارترش در خانه با زاهد منتخب چاهو بازی کرد. میناب جواب از تیم مقاومت بازیاری میزبانی کرد. عالمین دمیلو در خانه با دريانوردان بندر کنگ دیدار کرد. اتحاد پل میزبان فجر دمیلو بود و  شناور سازی قشم با برخه کوشه بازی کرد.‌
در دیدارهای انجام شده گروه شرق  بازی تیم های مرصاد کنارترش و زاهد منتخب چاهو یک یک مساوی شد.‌ 
منوچهر ذاکری برای مرصاد و مهدی کمالی برای منتخب چاهو گلزنی کردند. اتحاد نوین حاجی آباد در خانه با پنج گل مغلوب شهاب سلیمانی میناب شد. در این بازی تک گل اتحاد نوین حاجی آباد را سعید کریمی و پنج گل تیم شهاب سلیمانی را دو گل مجیدرسولخواه، یعقوب ذاکری، محسن دندیس و امین پنجشنبه زاده زدند. 
میناب جوان و مقاومت بازیاری یک یک مساوی شدند. 
حسن لایحی برای میناب جوان و مجید ذاکری برای 
مقاومت بازیاری گلزنی کردند.‌ در بازی های گروه غرب 
عالمین دمیلو دو بر یک دريانوردان بندر کنگ را شکست داد.‌ رحیم دهقانی دو گل عالمین را به ثمر رساند و تک گل تیم دریانوردان بندرکنگ را ایوب صالحی زد. 
در بازهای گروه مرکز شناور سازی پی پشت و  برخ کوشه قشم بدون گل مساوی شدند. ‌اتحاد بندرپل و فجر دمیلو پس از نود دقیقه تلاش با نتیجه یک یک به کار خود پایان دادند. حسام الدین ملایی برای اتحاد پل و مهران یوسفی زاده برای فجر دمیلو گلزنی کردند. در این هفته هفده شهریور قشم استراحت خواهد داشت.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها