هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 

آیندگان هرمزگان در اراک جشن پیروزی بر پا کرد 



تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در دومین دیدار خو‌د خارج از خانه به مصاف ایرالکو اراک رفت.
به گزارش صبح ساحل، در هفته دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور و از گروه سوم تیم آیندگان هرمزگان در  سالن اختصاصی آلومینیوم اراک به مصاف ایرالکو رفت.  در نیمه اول آیندگان هرمزگان دو بریک مقابل  ایرالکو اراک با گل های  حسن سپهری و حسین رحیمی به برتری دست یافت.
تک گل تیم  ایرالکو را در این نیمه شهرام شریف زاده زد. در نیمه دوم آیندگان به بازی خوب خودش ادامه داد و محمدرضا دهقانی و حامد زرجام دو گل دیگر به ثمر رساندند تا این بازی در پایان با نتیجه چهار بر سه به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد. دو گل تیم اراکی را در این نیمه مهدی آلبوفیتیله و محمد کرمی زدند. 
آیندگان هرمزگان در هفته اول در تهران با یک گل مغلوب سفیر گفتمان شده بود. 
فولاد دیگر نماینده هرمزگان در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور که در هفته اول مقابل تیم شهرداری قرچک به تساوی یک یک دست یافت در این هفته استراحت داشت.  لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری می شود  و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. تیم فولاد  هرمزگان که با خرید امتیاز تیم آذرخش پا به این رقابت ها گذاشته است در گروه نخست با تيم های شهرداری قرچک، خانه صنعت كرمانشاه ، نما سازان ساحل آبادان ، عقاب تبريز ، فولاد زرند ايرانيان و شهدای جوار ۶۵ ايلام هم گروه است. آیندگان هرمزگان که مقتدرانه از ليگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به لیگ یک راه یافت در گروه سوم با تيم های شاهين كرمانشاه ، اسپيناس قزوين ، ايرالكو ارا ک ، سفير گفتمان تهران و مبل كريمی البرز هم گروه است. مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال آينده به پایان می رسد. مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در پایان از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
   آیندگان هرمزگان در اراک جشن پیروزی بر پا کرد 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها