ثبت روز بدون فوتی در هرمزگان/ شناسایی اولین مبتلا به کرونای جهش یافته در بندرعباس



هفتمین روز از اسفندماه بدون فوتی کرونا در هرمزگان همراه بود و شمار کل جان باختگان این بیماری در هرمزگان همان هزار و ۲۱ نفر باقی ماند.

به گزارش صبح ساحل، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون از ۸۶ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳ نفر از آن‌ها وخیم است.دکتر نوروزیان افزود: هزار و ۳۳۶ بیمار کرونایی نیز در هرمزگان در قرنطینه خانگی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از آغاز همه گیری بیماری کرونا در استان از ۱۶۱ هزار و ۷۰۳ نفرنمونه گیری شده است.
   

شناسایی اولین مبتلا به کرونای جهش یافته در بندرعباس

    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: اولین بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی نیز در بندرعباس شناسایی شد که جوان ۳۱ ساله و با هفتاد درصد درگیری ریه است که هم اکنون در بیمارستان شهید محمدی بستری بوده و با این مورد، شمار موارد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان به ۱۰ نفر رسید.
نوروزیان افزود: در اسکله سلخ جزیره قشم نیز پنج ملوان خارجی با تست مثبت کرونا شناسایی شدند و به همین دلیل، این اسکله برای دو هفته تعطیل شد تا باضدعفونی اسکله، از شیوع بیشتر کرونا پیشگیری شود و از افراد شاغل در این اسکله نیز تست کرونا گرفته شود.
وی گفت: از همه هم استانی ها و هم وطنان هم می خواهیم از سفر به جزایر استان بویژه با شناورهای غیرمجاز خودداری کنند زیرا این مسافرت ها می تواند به شیوع بیشتر کرونا منجر شود. 
منتشر شده: 1
شهاب
۸ اسفند ۱۳۹۹
چرا وزارت بهداشت درخواست نمیکنه کنکور دکتری به تعویق بیفته
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها