لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور 

خلیج فارس میناب به یک قدمی صدر جدول رده بندی رسید 



در هفته نهم  مرحله مقدماتی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور سه نماینده هرمزگان به دیدار حریفان خود رفتند.
در ورزشگاه شهید امینی خلیج فارس میناب با فولاد ماهان اصفهان بازی کرد. فولاد هرمزگان میزبان عقاب شیراز بود و هرنگ جوان در مرودشت با استوک این شهر ديدار کرد. 
در هفته نهم مرحله مقدماتی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم خلیج فارس تنها تیم پیروز این هفته بود.
تیم خلیج فارس میناب در ورزشگاه شهید امینی با نتیجه سه بر یک فولاد ماهان اصفهان را برد.‌ صابر قلندری از روی نقطه پنالتی و میثم صادقی  و جواد پزشکی پور برای خلیج فارس گلزنی کردند. تک گل تیم فولاد ماهان اصفهان را علی غلامی به ثمر رساند. خلیج فارس با این پیروزی با ۱۶ امتیاز به مکان دوم جدول رده بندی گروه پنجم آمد. 
در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس تیم فولاد هرمزگان میزبان عقاب شیراز بود که این بازی پس از نود دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسید. فولاد هرمرگان با این مساوی ۷ امتیازی شد و در مکان نهم جدول رده بندی ایستاد. هرنگ جوان بستک دیگر نماینده هرمزگان در هفته نهم با یک گل مغلوب استوک مرودشت شیراز شد . هرنگ جوان با این باخت با ۱۱ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.
در گروه پنجم اين رقابت ها تيم های استقلال كيش ، خليج فارس ميناب ، هرنگ جوان بستک ، فولادهرمزگان ، پرسپوليس شيراز ، اميدواران مشيز كرمان ، سنگ آهن بافق يزد ، عقاب شيراز ، صنعت فولاد اصفهان ، استوک مرودشت فارس ، ون پارس نقش جهان اصفهان ، رضوانی اصفهان حضور دارند. مرحله نخست ليگ دسته سوم فوتبال با حضور ۶۵ تيم در پنج گروه به صورت دوره ای برگزار می شود.
  
   
منتظر تایید: 1غیرقابل انتشار: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها