لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور 

شهرداری بندرعباس مقابل نیروی زمینی تهران به برتری رسید 



در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شهرداری بندرعباس به دیدار نیروی زمینی تهران رفت. 
شاگردان رضا هنگام پور در تیم شهرداری بندرعباس در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران در سالن آزادی تهران به مصاف نیروی زمینی تهران رفتند و این تیم را مثل بازی دور رفت شکست دادند. 
تنها نماینده هرمزگان در دیدار با نیروی زمینی  مثل بازی رفت به دنبال پیروزی بود و این اتفاق افتاد. 
این بازی در پایان با بازی خوب شهرداری بندرعباس با نتیجه ۸۸ بر ۶۶ به سود نماینده هرمزگان به پایان رسيد. شهرداری بندرعباس با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و در مکان ششم جدول رده بندی گروه ب باقی ماند. 
نیروی زمینی در این دیدار شروع خوبی نداشت و بازیکنان این تیم در کوارتر اول بدون تمرکز ظاهر شدند اما در ادامه بازی بهتری ارائه دادند و هرچند موفق به جبران اختلاف ایجاد شده در کوارتر اول نشدند اما بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند. شهرداری بندرعباس کوارترهای اول و سوم را با نتایج ۳۳ بر ۶ و ۱۸ بر ۱۵ پیروز شد و کوارتر دوم و چهارم را با نتایج ۲۱ بر ۱۸ و ۲۴ بر ۱۹ واگذار کردند.  دریل برایانت با کسب ۳۱ امتیاز عملکرد درخشانی برای شهرداری بندرعباس داشت. در آن سو قریشی با کسب ۲۴ امتیاز روز خوبی را پشت سر گذاشت. قریشی در دو دقیقه ابتدایی بازی سه خطایی شد و در کوارتر چهارم ۵ فوله شد تا نتواند روز خوبش را درخشان تر کند.
شهرداری بندرعباس در دیدار رفت هم  موفق شده بود   نیروی زمینی تهران را با نتیجه ۹۲ بر ۸۷ شکست دهد.
تیم شهرداری بندرعباس در هفته دوازدهم سوپر لیگ بسکتبال باشگاه های کشور با مهرام تهران دیدار کرد و در پایان با نتیجه ۸۷ بر ۶۵ بازی را به مهرام تهران واگذار کرد.
سوپر لیگ بسکتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در سالن آزادی تهران با حضور ۱۶ تیم در دو گروه ۸ تیمی برگزار می شود. شهرداری بندرعباس در گروه ب با تیم های  مهرام تهران ، کوچین آمل ، نیروی زمینی تهران ، شیمیدر قم ، آینده سازان تهران ، مس کرمان و ذوب آهن اصفهان هم گروه است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها