والیبال ساحلی قهرمانی استان هرمزگان به پایان رسید

مروارید دریا قهرمان شد



رقابت های والیبال ساحلی هرمزگان با قهرمانی تیم والیبال مروارید دریا نهاد شرق به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی هرمزگان،  که به مدت دو روز در مجموعه ورزشی ساحلی سورو قدیم بندرعباس جریان داشت با برتری تیم مروارید دریا نهاد شرق پایان یافت.

 

مروارید دریا قهرمان شد

 
در مرحله نخست این رقابت ها ۱۹  تیم حاضر در شش گروه با هم رقابت کردند که درپایان مرحله اول ۱۲  تیم اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی راه یافتند که در نهایت دو تیم موبایل نوکیا و مروارید دریا نهاد شرق به مرحله پایانی راه یافتند. در دیدار پایانی این رقابت ها، تیم والیبال ساحلی مروارید دریا نهاد شرق با نتیجه دو  بر صفر موبایل نوکیا را شکست داد و عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد. تیم مروارید دریا نهاد شرق در این دیدار با نتایج ۲۱ بر ۱۲  و ۲۱  بر ۹ در برابر تیم موبایل نوکیا به برتری رسید. در دیدار رده بندی نیز تیم والیبال ساحلی رزا گالری در دو گیم متوالی تیم آلامتو خلیج فارس را شکست داد و در مکان سوم این رقابت ها قرار گرفت. تیم رزا گالری در این دیدار با نتایج ۲۱ بر ۱۷ و ۲۴ بر ۲۲ در برابر حریف خود به برتری رسید. داوران فینال سپهر سلطانی و سید احمد کاظمی و داوران مسابقه رده بندی مصطفی حیدر ی زاده و علیرضا صفری زاده بودند.

 

مروارید دریا قهرمان شد

 
آیین پایانی این مسابقات با حضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان ، برهم ریئس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر و بستگانی سرپرست هیات والیبال استان برگزار شد و به تیم های اول تا چهارم جوایز ی اهدا شد. 

مروارید دریا قهرمان شد

 

مروارید دریا قهرمان شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها