مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

بیش از ۹ کیلومتر گاردریل در سطح جاده های استان تهیه و اجرا شد



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از انجام مطالعات تخصصی ممیزی برای ۱۱۲ کیلومتر از راه‌های استان در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل،  یوسف عابدینی افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی را در کاهش تصادفات ضروری دانست و اظهار داشت: به همین منظور از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱ هزار تابلو اخطار انتظامی تهیه و در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان افزود: در راستای ارتقاء ایمنی عبور و مرور وسایل نقلیه، اقدامات لازم به صورت مستمر در حال انجام است به طوری که قریب به یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه ها خط کشی شده و علاوه بر اجرای ۴۷۲۰ متر نیوجرسی مفصلی، بیش از ۹ کیلومتر گاردریل نیز در سطح جاده های استان تهیه و اجرا شده است.

تهیه و نصب قریب به شش هزار چشم گربه ای، نگهداری و حفظ سیستم روشنایی راه و تونل به طول ۵۲ کیلومتر و اجرای ۶۷۵ مورد ایمن سازی سر گاردریل، موانع صلب، دماغه ها و نصب ناحیه انتقالی پل ها، از دیگر اقدامات مورد اشاره توسط مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان بود.

یوسف عابدینی ابراز داشت: با هدف افزایش ایمنی و جلوگیری از تصادفات ترافیکی، طراحی و برنامه ریزی سیستماتیک را به صورت جدی در دستور کار قرار داده ایم و در همین راستا، فرآیند علمی و انجام مطالعات تخصصی ممیزی ۱۱۲ کیلومتر از راه‌های استان و همچنین مطالعه و اجرای طرح منظر آرایی به طول ۱۲ کیلومتر در سال جاری اجرا گردید و امید می رود با تمرکز بر روی زیرساخت ها خطر تصادفات راه های برون شهری به حداقل برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پاکسازی حاشیه راهها، شستشوی علائم و درخت زنی و بوته زنی حاشیه را ها نیز به طور مستمر در حال اجراست و راهداران زحمتکش در تلاش هستند تا با انجام وظایف محوله سفری ایمن برای هموطنان و کاربران جاده‌ای فراهم آورند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها