لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور 

شهرداری تنها با یک پرتاب مغلوب مس شد 



تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در آخرین دیدار مرحله گروهی سوپرلیگ بسکتبال کشور نتیجه را به مس کرمان واگذار کرد.
به گزارش صبح ساحل، تیم‌های شهرداری بندرعباس و مس کرمان عصر امروز به مصاف هم رفتند و مس کرمان در یک بازی نزدیک ۸۲ بر ۸۰ پیروز میدان شد. این دیدار حساسیت بسیار بالایی داشت و با توجه به برتری مس با اختلاف ۱۹ امتیاز در دیدار رفت شهرداری بندرعباس نیاز به برد با اختلاف ۲۰ امتیاز داشت تا جای این تیم را در جدول بگیرد. از طرفی مس با برد در دیدار امروز می توانست در جایگاه چهارمی قرار گیرد. کوارتر اول را مس بهتر آغاز کرد و با درخشش فلاحت ۲۰ بر ۱۴ پیروز شد. فلاحت ۱۱ امتیاز برای مس و حاتمی فر ۷ امتیاز برای شهرداری کسب کردند. بازی در کوارتر دوم تحت الشعاع اعتراضات کسایی پور چندین بار متوقف شد. در حالی که شهرداری اختلاف امتیاز خوبی ایجاد کرده بود، مس کرمان در لحظات پایانی اختلاف را کم کرد تا این کوارتر ۲۲ بر ۱۸ به سود شهرداری پایان یابد.
مس کرمان کوارتر سوم را طوفانی آغاز کرد اما در ادامه شهرداری اختلاف را کم کرد تا مس ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود. بازی در کوارتر چهارم پایاپای دنبال شد و برد ۲۲ بر ۱۹ شهرداری سودی برای این تیم نداشت تا مس با برتری ۸۲ بر ۸۰ در جایگاه چهارم جدول گروه ب قرار گیرد.
  جعفری با کسب ۲۸ امتیاز و ۸ ریباند بهترین بازیکن دیدار دو تیم بود. عمر باری با ۱۳ امتیاز و ۲۱ ریباند و محمد یزدان پناه با ۱۶ امتیاز و ۱۲ ریباند عملکرد درخشانی در این دیدار داشتند.
شهرداری بندرعباس با قرار گرفتن در رده ششم جدول گروه ب در مرحله پلی آف به مصاف تیم قدرتمند اکسون تهران می رود. مرحله پلی آف سوپر لیگ بسکتبال کشور به صورت متمرکز از جمعه ۱۵ اسفند ماه در سالن آزادی تهران آغاز می شود. در این مرحله ۱۲ تیم در دو سوی جدول با یکدیگر رقابت می‌کنند. این بازی ها به صورت دو برد از سه بازی پیگیری می شود.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها