۲۰ طرح فردا با حضور وزیر راه در هرمزگان به بهره برداری می رسد



مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بهره برداری ۲۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۳ هزار ۳۵۶ میلیارد ریال که فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی در هرمزگان انجام می شود، خبرداد.

  

به گزارش صبح ساحل، علیرضا محمدی کرجی ران افزود: پایانه لجستیک کالا و کانتینر و مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی از جمله پروژه‌های آماده بهره برداری هستند.
وی گفت: در این سفر همچنین پروژه دیسپاچینگ برق مجتمع بندری شهید رجایی، پایانه ترانزیتی و صادراتی و پایانه کالای خطرناک در این بندر به بهره برداری می‌رسد.
کرجی ران افزود: بهره برداری از مرکز ارائه خدمات اداری و خدماتی، تعمیرات اساسی خط ۵ ریلی بندرشهید رجایی، بهره برداری از کانال هدایت آب‌های سطحی ورودی شرقی، افتتاح و راه‌اندازی سامانه مانیتورینگ دوربین‌های مداربسته یگان حفاظت از دیگر طرح‌های هستند که بهره برداری می‌رسند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی بهره برداری از چندین فروند اسکله گردشگری در بنادر و جزایر استان و همچنین بهره برداری رسمی از یک دستگاه ایکس ری در جزیره بوموسی را بخش دیگری از این طرح‌ها عنوان کرد.
وی گفت: با بهره برداری این طرح‌ها برای هزار و ۴۳ نفر اشتغالزایی می‌شود.
محمدی کرجی ران افزود: وزیر راه و شهرسازی در این سفر از روند احداث فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی و سه پست اسکله نفتی در حال احداث این بندر بازدید می‌کند.

 منبع:صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها