با حضور وزیر راه و شهرسازی

بهره‌برداری از ۵۰کیلومتر از پروژه‌های بزرگراهی هرمزگان



با حضور وزیر راه و شهرسازی، ۵۰کیلومتر از پروژه های بزرگراهی استان به ارزش سه هزار و ۱۰۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل، استاندار هرمزگان روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح بزرگ گفت: ۳۳.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی نوارساحلی کشور در محدوده غرب استان،۱۱.۵کیلومتر از محور کهورستان-لار-جهرم به عنوان مهمترین مسیر اتصالی استان هرمزگان به فارس از قطعه اول باند دوم محور مذکور و پنج کیلومتر از بزرگراه گهکم -فورک امروز همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به هرمزگان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فریدون همتی افزود: تسهیل ارتباط تجاری بین بنادر جمهوری اسلامی ایران با بندر گواتر و سایر بنادر مهم خلیج فارس و دریای عمان، افزایش سهم ایران در بازار ترانزیت منطقه و توسعه صنعت گردشگری از جمله اهداف و مزایای بهره برداری از پروژه های امروز است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد:هم اینک این استان به عنوان یکی از قطب های اقتصادی کشور و مهمترین درگاه صادرات و واردات ایران است که بخش قابل توجهی از کالاهای ورودی و خروجی کشور است.

همتی تصریح کرد: همچنین کشورهای همسایه از طریق این استان و بندر شهید رجایی صورت می گیرد و بخش حمل و نقل جاده ای همانند کل کشور بیشترین سهم جابجایی بار و مسافر در این استان را بر عهده دارد که تکمیل و احداث بزرگراه ها با هدف ارتقا این بخش در حال انجام است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها