لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان

آبفا دربی شهر بندرعباس را برد



هفته پنجم لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان با انجام چهار بازی به پایان رسید.‌

 

به گزارش صبح ساحل،  در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان در گروه شرق تیم های آوای حدید و طوفان جاسک و در گروه شرق تیم های آبفا بندرعباس و ستاره جوان بندرخمیر حریفان خود را شکست دادند.
در دیدارهای گروه شرق آوای میناب حدید با یک گل شاهین مهر رودان را شکست داد. امیرمحمد بیلکار تک گل این دیدار را برای آوای حدید میناب به ثمر رساند.
طوفان بونجی جاسک دو بر یک شاهد هشتبندی را از پیش رو برداشت. ‌سبحان اقبال جو و ایلیا زارعی برای طوفان بونجی و علی بهرامی برای تیم شاهد هشتبندی گل زدند. در بازی های گروه غرب و در حساس ترین بازی هفته فولاد هرمزگان سه بریک مغلوب آبفا بندرعباس شد.‌

 

  آبفا دربی شهر بندرعباس را برد

 
امیرمحمد حمزه پور تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند و برای آبفا بندرعباس امیرمحمد زحمتکش دو گل و نیما حافظ پور یک گل زد.‌ ستاره جوانان بندر خمیر با دو گلی که حسن لشتغانی و محمدرسول تافته به ثمر رساندند دو برصفر صدرا جنوب بندرعباس را از پیش رو برداشتند.

  

آبفا دربی شهر بندرعباس را برد

 
لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان در دو گروه شرق و غرب برگزار می شود که در گروه شرق آوای  میناب حدید، شاهین مهررودان، شاهد هشتبندی و طوفان بونجی جاسک و در گروه غرب ستاره جوانان بندرخمیر ، فولاد هرمزگان، آبفا بندرعباس و صدرا جنوب بندرعباس با هم به رقابت می پردازند.‌

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها