زلاتان با موتور یک غریبه به جشنواره موسیقی رفت



زلاتان ابراهیموویچ ۶۰ کیلومتر ترک موتور یک غریبه سوار شد تا خودش را به جشنواره موسیقی سانرمو برساند.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ورزش سه، چند وقتی است که جشنواره موسیقی سانرمو 2021 در ایتالیا در حال برگزاری است. جشنواره ای که نزد ایتالیایی ها بسیار حائز اهمیت است. زلاتان ابراهیموویچ که از ابتدا در این فستیوال حضور داشته است، شب گذشته به دلیل گیر افتادن در ترافیک شدید، مجبور شد تا با موتور خودش را به این مراسم برساند.


زلاتان که پس از چند ساعت حضور در داخل خودرویش زمان زیادی برای رسیدن به این مراسم نداشت، تصمیم گرفت تا سوار بر یک موتورسیکلت شده و خودش را به مراسم برساند. فوق ستاره سوئدی میلان از زمان حضورش بر رکاب این موتور، مشغول فیلمبرداری شد.


زلاتان پس از رسیدن به مراسم سانرمو در این خصوص گفت: بعد از سه ساعت نشستن داخل ون، به راننده گفتم در را باز کن تا از خودرو خارج شوم. یک موتور سوار را متوقف کردم و به او گفتم: "آیا می توانی من را به سانرمو برسانی؟" خوشبختانه او یک طرفدار میلان بود. می دانم که جالب و غیرقابل باور است؛ برای همین گوشی را درآوردم و در مسیر فیلم گرفتم. 

 

 

 

 
او ادامه داد: اگر بدون این فیلم، داستان را تعریف می کردم، کسی باور نمی کرد. آیا این حرکت، یک ریسک بود؟ شاید بله اما من اهل خطر کردن هستم. هیچ راه دیگری نبود تا به موقع برسم. فقط دو نفر شاهد این صحنه بودند؛ موتورسوار و یک دوست. آنها به من یک GPS دادند تا ردیابی شوم. چه کسی می دانست؛ ممکن بود موتورسوار، من را به جای دیگری ببرد!

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها