رئيس هيات فوتبال هرمزگان

با  کمک منطقه آزاد قشم می توان کارهای بزرگ فوتبالی انجام داد



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم با رئیس هیات فوتبال هرمزگان دیدار و گفت و گو کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، رضا دریایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم با قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان قشم پیرامون مشکلات فوتبال این شهرستان با رئیس هیات گفت و گو کرد و خواستار آن شد تا نگاه متفاوت تری نسبت به گذشته به فوتبال قشم شود.
رضا دریایی بیان داشت: فوتبال در قشم طرفدار زیاد دارد و یکی از دغدغه های ما این است که این ورزش با کمترین مشکلات برگزار شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان قشم گفت: تیم های فوتبال زیادی در این شهرستان داریم اما از نظر تعداد داوران واقعا داور کم داریم و از مجموع کمیته داوران می خواهم که در سال جدید در کنار کمیته داوران قشم چند کلاس داوری برگزار کند. رضا دریایی اظهار داشت : قشم در سال حداقل میزبان یکی از دورهای باز آموزی داوری است ولی چند سالی است که حتی یک کلاس داوری درجه سه در این شهرستان برگزار نشده وامیدوارم که هرچه سریعتر  هیات فوتبال قشم با هماهنگی لازم با کمیته داوران استان
یک کلاس درجه سه برگزار کند.
رئیس اداره ورزش وجوانان قشم در مورد کلاس های مربیگری هم اعلام آمادگی کرد و گفت به زودی از سوی هیات فوتبال در خواست های کلاس مربیگری داده خواهد شد.‌ قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان هم گفت: در برگزاری کلاس های داوری و مربیگری هیچ مشکلی نداریم زیرا هم‌ در داوری و هم در مربیگری مدرسان توانمند داریم و هر زمان درخواست هیات فوتبال قشم به دستمان برسد حداقل ظرف ده روز دوره های مربوطه را برگزار خواهیم کرد. وی بیان داشت : نیاز است که فوتبال قشم حداقل یک تیم در لیگ برتر استان داشته باشد و در این راه در کنار هیات فوتبال قشم هستیم.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: با کمک منطقه آزاد و اداره ورزش و جوانان قشم می توان کارهای بزرگ فوتبالی در این شهرستان انجام داد و درخواست بنده از مسوولان منطقه آزاد قشم این است که در کنار فوتبال باشند و با امکانات و ظرفیتی که دارند کاری کنند که فوتبال قشم به یک رشد قابل قبولی دست یابد.  قاسم رنجبریان در پایان قول داد تا برای پویایی بیشتر فوتبال قشم دست از هیچ کوششی برندارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها