دیدار مدیرعامل مخابرات ایران با نماینده ولی فقیه در هرمزگان



به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره مخابرات ایران و مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با اشاره به اهمیت ارتباطات در دنیای امروز و تغییر شکل و نحوه انجام امور در بسیاری از زمینه‌ها، اظهار کرد: هرمزگان استانی با وسعت زیاد و روستاهای پراکنده در دل کوهستان تا ساحل است که بدون شک رساندن ارتباطات به این مناطق را دشوارتر ساخته است.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه ایجاد ارتباطات در مناطق دوردست و روستایی در استان انجام گرفته که نشان دهنده عزم جهادی در این زمینه و اختصاص به موقع امکانات و تجهیزات لازم به هرمزگان است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تقدیر از تلاش‌های مخابرات هرمزگان در تسهیل دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و ابراز رضایت‌مندی مردم مناطق مختلفی از هرمزگان در جریان بازدیدها و دیدارهای بنده با مردم، بیان داشت: آن طور که به بنده گزارش داده‌اند در طول همین یک سال اخیر بیش از 800 منطقه جدید در استان به اینترنت همراه مجهز شده‌اند که نشانه پرکاری و عزم جزم صورت گرفته در این زمینه است.

 

حجت‌الاسلام دکتر عبادی‌زاده به اهمیت رساندن سریع‌تر ارتباطات تلفن همراه و اینترنت همراه به منطقه بشاگرد و کوهشاه احمدی اشاره و گفت: مطلع هستم که در ماه‌های اخیر عملیات ویژه‌ای به منظور رساندن فیبرنوری به این دو منطقه در جریان است که باعث امید فراوان مردم منطقه و تقویت رضایتمندی می‌شود و دیگر نیازی به رفت و آمدهای بی شمار به منظور انجام امورات اداری و پیگیری کارها از سوی مردم نیست.

وی همچنین از اضافه شدن بهره‌مندی مردم از خدمات مناسب ارتباطی به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه در دوران جدید یاد کرد و بیان داشت: زندگی مردم امروز بخصوص در امور اداری و آموزشی و فرهنگی با اینترنت گره خورده است و برقرار نگاهداشتن پایدار این خدمات در مناطق مختلف استان یک کوشش مستمر می‌طلبد که شاهد اجرا و انجام آن هستیم.

امام جمعه بندرعباس توجه به تأمین محتوای مناسب در کنار رساندن خدمات اینترنتی به مردم را در بسترهای مختلف نیز مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: کار مخابرات رساندن ارتباط پایدار برای مردم است و باید دستگاه‌های متولی دیگر نیز به موازات توسعه شبکه ارتباطی در کشور به فکر تأمین محتوای مطلوب برای مردم نیز باشند تا بتوانیم از دستاوردهای این حرکت مطلوب، بهره بیشتری بگیریم.

در این دیدار، مجید سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران و امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان نیز به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده از سوی این شرکت و برنامه‌های آتی آن پرداختند و همچنین برنامه‌های منطقه‌ای مخابرات هرمزگان برای ایجاد ارتباط در روستاهای باقیمانده را نیز تشریح کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها