اعلام هشدار سطح نارنجی در هرمزگان/ دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در حالت آماده باش قرار دارند



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: هشدار سطح نارنجی از ۲ روز قبل برای امروز و فردا در سطح این استان صادر شده است.

به گزارش صبح ساحل، «مهرداد حسن‌زاده»،مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان با توجه به هشدار صادر شده از سوی مدیریت بحران استانداری هرمزگان درحالت آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به خیزش گرد و خاک و همچنین وزش باد شدید که منجر به مواج شدن دریا می‌شود به مدیریت بندرها در سطح استان توصیه شده از خروج شناورهای سبک به دریا جلوگیری کنند تا حادثه ای برای خانواده‌ای رخ ندهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: مردم نیز به هشدارها و توصیه‌ها توجه داشته باشند و مالکان شناورهای سبک را به ماندن در ساحل و خودداری از تردد در این شرایط نامساعد دعوت کنند.

حسن‌زاده که خود برای بازدید از وضعیت شهرستان حاجی آباد به این شهرستان سفر کرده، افزود: احتمال رگبار پراکنده و شدید باران در شمال استان وجود دارد اما بیشتر نگرانی ها از بابت وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج شدن دریاست.

وی اشاره کرد: فرمانداران که به صورت مداوم با مدیریت بحران استانداری هرمزگان در تماس هستند تا کنون گزارشی مبنی بر بروز حادثه نداده اند و امیدواریم با رعایت هایی که از جانب مردم می‌شود حادثه ای برای کسی رخ ندهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها