پرداخت عیدی و کمک هزینه کرونا به هنرمندان هرمزگان



با پیگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری صندوق هنر، پرداخت کمک هزینه کرونا و عیدی به اصحاب فرهنگ و هنر عضوصندوق اعتباری هنر دارای هنرکارت در آستانه سال نو صورت گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل، رضا کمالی زرکانی ضمن تبریک سال نو به هنرمندان و جامعه فرهنگ هنر استان گفت:این اقدام شایسته در سطح کشور بی نظیر بوده  نقش به سزایی در رفاه حال هنرمندان داشته و دارد.
وی به میزان حمایت ها و کمک ها اشاره کرد و بیان داشت: کمک هزینه کرونا به تعداد 386 نفر هرنفر ۱۵میلیون ریال جمعا به مبلغ  ۵ میلیارد و 790 میلیون ریال، پرداخت عیدی به اصحاب فرهنگ و هنر دارای هنر کارت به تعداد 386 نفر هرنفر۱۵میلیون ریال جمعا به مبلغ ۵ میلیارد و 790 میلیون ریال  بخشی از این کمک هاست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در سه ماهه سوم سال ۹۹ جمعا  مبلغ 11 میلیاردو 580 میلیون ریال درقالب کمک هزینه کرونا به هنرمندان کمک بلاعوض شده و ۱۷۲ نفر از هنرمندان بیمه تامین اجتماعی و۱۹۰ نفر از هنرمندان نیز بیمه تکمیلی درمان درسال ۹۹ شده اند.
کمالی زرکانی در پایان گفت: برقراری کمک مستمری هنرمندان پیشکسوت به تعداد ۳۰نفراز هنرمندان پیشکسوت، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی فروردین اردیبهشت خرداد سال ۹۹ به دلیل شرایط کرونایی نیز بخشی از این حمایت ها می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها