ممنوعیت نصب چادر و عرضه قلیان در نوار ساحلی و بوستان‌های بندرعباس



معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از ممنوعیت اسکان موقت گردشگران و نصب چادر در نوار ساحلی و بوستان‌های سطح شهر طی ایام نوروز و جلوگیری از عرضه قلیان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، اسماعیل موحدی‌نژاد با تبریک نوروز ۱۴۰۰، اظهار کرد: طی ایام نوروز، ستاد مرکزی و چهار ایستگاه خدمات شهری با دو محور فعالیت در سطح شهر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این ایستگاه‌ها توسط مناطق چهارگانه با همکاری مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری بندرعباس راه‌اندازی شده است، بیان کرد: ایستگاه‌های خدمات‌شهری صرفا برای شهروندان خدمات ارائه می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس افزود: یکی از وظایف این ایستگاه‌ها، اعمال محدودیت‌های کرونایی و اجرای مصوبات ستاد شهرستانی کرونا در حیطه شهرداری است.

موحدی‌نژاد با تاکید بر جلوگیری از عدم استقرار چادر در نوار ساحلی و بوستان‌ها، تصریح کرد: جلوگیری از عرضه قلیان و نظارت بر دستفروشان به منظور فعالیت در ساعات مشخص شده، از دیگر وظایف این ایستگاه‌ها است.

این مقام مسئول گفت: یکی دیگر از دلایل راه‌اندازی این ایستگاه‌ها، پیگیری ارایه  خدمات مشخص در حوزه خدمات‌شهری مانند جمع‌آوری زباله، جمع‌آوری نخاله، امور فضای سبز، سد معبر، تخلفات ساختمانی، تصرفات غیر مجاز و غیره است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این ایستگاه‌ها از ۲۹ اسفند فعالیت خود را آغاز کرده و خدمات‌رسانی آنها تا ۱۴ فروردین ادامه می‌یابد، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در این ایام علاوه بر دریافت خدمات و اعلام مسائل مختلف شهری، با مراجعه حضوری به این ایستگاه‌ها نیز، از دیگر موارد مذکور بهره‌مند شوند.

موحدی‌نژاد در ادامه نیز با تاکید بر اینکه ستاد شهرستان و استان مقابله با کرونا برپایی چادر در بوستان‌ها و نوار ساحلی شهر بندرعباس را ممنوع اعلام کرده است، گفت: با نظارت دقیق و گشت‌زنی نیروهای مربوطه، به هیچ وجه شاهد اسکان موقت نخواهیم بود.

این مقام مسئول در انتها نیز با اظهار اینکه هیچ گونه خدماتی در بوستان ها ارایه نمی شود، بیان کرد: از هموطنان درخواست می‌شود طی این ایام به بندرعباس سفر نکنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها