«جلیل تراهی»، مدیرکل جدید کمیته امداد هرمزگان شد



مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، معاون استاندار هرمزگان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی صبح امروز(۱۰ فروردین‌ماه) برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، صبح امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، جلیل تراهی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان جایگزین علی الهیاری شد.

حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: هر اندازه خدمتگزاران، مدیران و مسئولان خدمتگزاری خود را افزایش دهند بر سیادت آن‌ها نزد خداوند متعال و مردم نیز افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی‌زاده تصریح کرد: در مسیر خداوند بودن یک افتخار بوده و خدمت کردن در دستگاهی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و جامه عمل پوشاندن به نیاز نیازمندان، بزرگ‌ترین خدمت برای یک خدمتگزار است. مایه فخر دنیا و آخرت است که انسان توفیق پیدا کند در خدمت نیازمندان باشد و امروز همه ما مفتخریم که به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم.

عبادی‌زاده بیان کرد: متأسفانه بر اساس مستندات مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، وضعیت فقر و اشتغال هرمزگان خوب نبوده و با توجه به موقعیت استراتژیکی که این استان دارد، این وضعیت زیبنده مردم شریف هرمزگان نیست. امیدواریم روال به گونه‌ای پیش رود که چرخه حمایت از نیازمندان با رسیدن به خودکفایی و اشتغال‌زایی برای آن‌ها، کاهش پیدا کند و در سال‌های آینده در آمارهای کشوری جزو چند استان فقیر نباشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها