تماس تلفنی 2هزار هرمزگانی با سامانه 197 پلیس



 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان ازتماس تلفنی یک هزار و 850 هرمزگانی با تلفن 197 دفتر نظارت همگانی پلیس استان در طرح نوروز امسال خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ "حسین حیدری  طی سخنانی ضمن تبریک سال نو وآرزوی سلامتی به همه مردم ولایت مدار وانقلابی استان ،اظهار داشت : هرسازمان یا نهادی برای موفقیت در مسیر اهداف وآرمانهای خود نیازمند بررسی وشناخت معایب ونواقص موجود بوده تا با رفع آنها وهموار کردن مسیر با سرعت بیشتری به حرکت وموفقیت خود ادامه دهد.
وی یکی از اولویت های پلیس استان را تکریم ارباب رجوع ورسیدگی به خواسته های انتظامی شهروندان عنوان کرده و افزود: نکته اصلی در برقراری امنیت این است که تعامل میان نیروی انتظامی به عنوان نهاد ایجاد امنیت وآرامش با مردم از اهمیت خاصی برخوردار است .
این مسئول انتظامی اظهار داشت: در این راستا برای کاهش هزینه های انتظامی ،پلیس برای ارتقاء امنیت و احساس امنیت در جامعه نیاز به مشارکت مردم دارد وما تلاش می کنیم با اقشار مختلف مردم به عنوان اصلی ترین مولفه سرمایه اجتماعی ارتباط برقرار کنیم.
سرهنگ حیدری خاطر نشان کرد : در نوروز امسال مجموعا هزارو 850 فقره تماس تلفنی شهروندان با دفتر نظارت همگانی پلیس استان برقرار شده که از این تعداد تماس ها 71درصد به تماس های قابل رسیدگی ومشاوره وراهنمایی و 29 درصد به تماس های غیر مرتبط و غیر قابل رسیدگی اختصاص داشته است.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اذعان داشت : همچنین در مدت یاد شده از مجموع پیام های قابل رسیدگی مردمی واصل شده به نسبت مشابه سال گذشته ، شکایت و انتقاد از عملکرد پلیس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 96 درصد کاهش داشته و تقدیر و قدردانی مردمی از پلیس 99درصد رشد و افزایش داشته است.
این مسئول انتظامی استان" در پایان اظهار داشت: مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس این نیرو را قادر می سازد با کمترین هزینه ودشواری در پیشگیری از جرم با موفقیت های زیادی روبرو شود واگر پلیس از همه ظرفیت شهروندان برخوردار باشد بیش از پیش در ماموریت مهم تامین نظم وامنیت مؤثر ظاهر شده وموفق تر عمل خواهد کرد.

غیرقابل انتشار: 3
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها