نشست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی‌فقیه برگزار شد

انتصاب نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان


نویسنده: معصومه نعمتی

مراسم معارفه نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، صبح دوشنبه 16 فروردین‌ماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین روحانی نژاد»، نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

         
 منابع انسانی بزرگ‌ترین سرمایه بنیاد
به نوشته روزنامه صبح ساحل، «شهریار نوریزاده»، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در این مراسم ضمن خوشآمدگویی به نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور گفت: «هرمزگان استانی استراتژیک است و مردم آن حافظان خلیج فارس هستند. تلاش ما نیز بر این است که در سال ۱۴۰۰ به اهداف و برنامه های پیش رو جامه عمل بپوشیم و بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم».
حجت الاسلام‎والمسلمین «حسین روحانی نژاد»، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، ضمن تبریک سال نو گفت: «نظام جمهوری اسلامی که با رای مردم انتخاب شد، نمونهای از حکومت جهانی بقیه‌الله اعظم بر روی زمین است. این ۴۲ سال را اگر مرور کنیم، توطئه های فراوانی را برای از بین بردن این نظام میبینیم. خیلی‌ها نیز تاریخ تعیین کردند که جشن براندازی میگیرند اما اراده خداوند بر ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است». او در ادامه افزود: «بزرگ‌ترین سرمایه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منابع انسانی بنیاد است. در صیانت این مجموعه مدیران باید نهایت سعی و کوشش خود را داشته باشند و تلاش کنند تا ضمن حفظ هویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجموعه را برای تحقق اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب، شاداب و بانشاط نگه‌دارند». روحانی نژاد ادامه داد: «باتوجه به این‌که نیروهای بنیاد مسکن هرمزگان پرسنل جوان و تحصیلکرده هستند، انشاالله بتوانند مشکلات و محرومیتهایی را رفع کنند که در ایجاد سرپناه در استان هرمزگان وجود دارد». روحانی نژاد در ادامه گفت: «باید به این مسئله توجه شود که خدماتی که در بنیاد مسکن درحال انجام است، درواقع از سوی ولی‌فقیه انجام می‌شود. گاهی ما غفلت می‌کنیم که این بنیاد مسکن برای کیست». او با بیان این‌که هرمزگان با توجه به نیروهای انسانی که دارد، می تواند جزو استان های برتر در عرصه فعالیتهای بنیاد مسکن باشد، گفت: «با مشاوره‌ها و بررسی‌هایی که صورت گرفت، حجت السلام‌والمسلمین «مهدی پورنصیر» به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان هرمزگان، امروز معرفی میشوند و وظایف ایشان به پیوست حکم خوانده میشود». سپس حکم انتصاب حجت السلام‌والمسلمین مهدی پورنصیر بهعنوان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان قرائت شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی پورنصیر پس از دریافت حکم، ضمن تشکر از نماینده ولی‌فقیه برای انتصاب ایشان، گفت: «امیدوارم بتوانم پاسخ مناسبی به این اعتماد بدهم، شرمنده ایشان، مقام معظم رهبری، شهدا و امام راحل نباشم و بتوانم قدمی برای مردم بردارم».
متن حکم انتصاب حجت السلام‌والمسلمین مهدی پورنصیر به عنوان نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان:

 
بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام‌والمسلین مهدی پورنصیر به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب یکی از برکات مستمر و صدقات جاریه امام راحل می‌باشد و با عنایت به اینکه مسئله مسکن از مسائل اولویت‌دار مردم به‌ویژه محرومین و مستضعفین جامعه است می‌بایست با سعی وافر در راستای تحقق اهداف عالیه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری گام موثر جهت  رفع محرومیت برداشته شود. در این راستا جناب عالی که بحمدالله واجد صلاحیت علمی و سوابق مدیریتی هستید را به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان منصوب می‌نمایم. انتظار می‌رود تا با رویکرد مدیریت جهادی نسبت به انجام وظایف محوله زیر اقدام نمایید:
1_ حضور در شورای معاونین استان و تعامل مناسب با مدیران به منظور تحقق اهداف و برنامه‌ها و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی پروژه‌ها
2_ اجرای بهینه طرح‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
3_ اهتمام و برنامه‌ریزی مناسب جهت تقویت حساب 100 امام (ره) و تشریح و ترغیب خیرین مسکن‌ساز از طریق واحدهای بنیاد استان در جهت خدمت‌رسانی به محرومین
4_تعامل مستمر و مناسب با مسئولین واحدهای ستادی نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
5_ پیگیری مطالبات و درخواست‌های پرسنلی و مردمی در چهارچوب مقررات و دستور‌العمل‌ها
6_ ساماندهی ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی استان در خدمت‌رسانی به محرومین
7_ تهیه و ارائه گزارش ادواری اقدامات و فعالیت‌ها به دفتر نماینده ولی فقیه
8_ برنامه‌ریزی آموزشی، فرهنگی و اجرای برنامه‌های ابلاغی
امید است با اتکا به خداوند متعال و بهره‌مندی از توجهات خاصه ولی عصر(عج) و با ایجاد محیط تعاملی با تلاشگران بنیاد مسکن استان جهت تحقق اهداف بنیاد مبنی بر تامین مسکن محرومین و آسیب‌دیدگان از بلایای طبیعی گامی موثر برداشته و موجبات رضایت الهی را فراهم آورید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها