اختصاص اعتبار ویژه برای ساخت شهرک مسکونی زاچ و داربست جاسک



مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: اعتبار مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی زاچ و داربست جاسک (شهرک سردار سلیمانی) از طریق تسهیلات بنیاد مسکن، مدیریت بحران و کمک خیران تامین شده و امسال نیز بودجه ویژه‌ای برای تکمیل امور زیربنایی این منطقه در نظرگرفته می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، امیر حبیبی در بازدید از روند اجرای ساخت منازل مسکونی سیلزدگان زاچ و داربست افزود: نشست‌هایی به صورت ماهانه در راستای تسهیل و سرعت بخشی به عملیات احداث منازل مسکونی زاچ و داربست در دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان برگزار شده و با پیگیری‌های لازم و از آذرماه ۹۹ تاکنون ۷۰واحد مسکونی مرحله دیوارچینی آن به پایان رسیده است.

وی بیان داشت: همچنین در این مدت، با پیگیری ها و هماهنگی های صورت گرفته با بنیاد مسکن و همراهی نیروی دریایی سپاه، تعداد واحدهای پی کنی این شهرک مسکونی از ۱۰۰ به ۱۵۴ واحد یعنی به تعداد تمامی خانوارهای ساکن در این طرح افزایش یافته است.

این مسوول با بیان اینکه اجرای سقف ۱۲واحد مسکونی نیز به اتمام رسیده است، ابرازداشت: همراهی نیروی دریایی سپاه، دستگاه های اجرایی و همچنین مشارکت مردم روستا، از علل اصلی پیشرفت مطلوب روند اجرایی این پروژه است.

حبیبی گفت: سبک معماری واحدها نیز پس از مشورت با شوراهای این روستا، طبق فرهنگ و سنت این منطقه طراحی شده که این تعامل می‌تواند ما را در دستیابی به نتیجه نهایی موردنظر ساکنان شهرک شهید سلیمانی یاری کند.

حبیبی خاطرنشان کرد: آبرسانی و برق رسانی به منازل مسکونی زاج و داربست نیز در مرحله اجرایی قرار دارد و دکل مخابراتی هم برای رفع مشکل آنتن دهی منطقه جانمایی شده و بزودی نصب می‌شود.

وی همچنین یادآورشد: مردم شاید نتوانند به دلیل وسعت و حجم اجرایی کل پروژه مشارکت زیادی در ساخت و ساز داشته باشند، اما همراهی آن‌ها نشانه مناسبی جهت هماهنگی بین نیروی دریایی سپاه، دستگاه های اجرایی، مجموعه مدیریتی شهرستان و استان است که مردم این منطقه را به آینده امیدوار کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها