آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در هرمزگان



رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز هجدهم فروردین تا پایان این ماه در استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، خلیل قاسمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: تسهیل و سرعت دهی در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلف های احتمالی و گرانفروشی، تقلب، افزایش گشت‌های مشترک بازرسی واحدهای صنفی به ویژه شیرینی فروشی‌ها، مراکزفروش آش وحلیم ، سوپر مارکت ها و میوه وتره بار و اقلام لبنی و پروتئینی از اهداف این طرح است.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح بیان داشت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف باید آن را رعایت کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز همزمان با اجرای این طرح شبانه‌روزی فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت های خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها