شعبه سوم اجرای احکام مدنی دادگستری بندرعباس آگهی مزایده (نوبت اول) تاریخ /19/فروردین ماه سال /1400



شعبه سوم اجرای احکام مدنی دادگستری بندرعباس به‌موجب درخواست اجرای حکم مربوطه به شماره 9910427619800172 و شماره دادنامه مربوطه 9909977619800875 محکوم علیهم ورثه مرحوم محسن محمد زاده نخلی فرزند غلام محکوم است به پرداخت مهریه محکوم‌له خان رقیه ایرانمنش بحری فرزند محمد به تعداد هفتصد عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم که در این راستا پلاک ثبتی 840 فرعی از 3380 اصلی بخش 01 ناحیه یک بندرعباس ششدانگ اعیان یکدستگاه آپارتمان واقع در طبقه یک قسمت جنوب شرقی به آدرس بندرعباس- بلوار هرمز- روبه روی زمین فوتبال- تعاونی مسکن مهر 600 دستگاه- بلوک 7- طبقه 1- واحد 20 متعلق به مرحوم محسن محمد زاده نخلی فرزند غلام توقیف گردیده است که از طریق مزایده کتبی با شرایط ذیل به فروش می‌رساند:
نظریه کارشناس
1) حسب مفاد تصویر سند مالکیت ابرازی از سوی محکو له نام و نام خانوادگی مالک پلاک ثبتی 840 فرعی از 3380 اصلی آقای محسن محمد زاده نخلی فرزند غلام می‌باشد.
2) ملک موردنظر ششدانگ اعیان یکدستگاه آپارتمان واقع در طبقه اول قسمت جنوب شرقی به مساحت هفتاد و سه مترو شصت‌وهشت سانتی‌متر مربع و پارکینگ به مساحت یازده متر و بیست‌وپنج سانتی مترمربع می‌باشد. ملک مذکور بصورت یک واحد آپارتمان دوخوابه با عمر بنای حدودا  7 سال واقع در سمت جنوب شرقی طبقه اول یک بلوک ساختمانی پنج طبقه روی همکف ( پارکینگ ) با 20 واحد مسکونی مجتمع مسکونی با مشخصات ساختمانی نوع سازه اسکلت بتونی با سقف تیرچه و بلوک پلاستوفوم، نما بیرونی ساختمان نرمه سیمان و رنگ، نما داخلی واحد و اتاق‌خوابها نقاشی و پذیرایی سنگ آنتیک، کف سرامیک، درب ورودی واحد ضد سرقت ، درب سرویس بهداشتی و حمام UPVC ، پنجره‌های آلومینیومی و همچنین دارای کابینت MDF  با گاز توکار و هود، یک عدد کمد دیواری، آسانسور، یک‌رشته انشعاب برق تک فاز 50 آمپر و انشعاب آب به‌صورت مشاعی می‌باشد. نشانی آپارتمان مذکور بندرعباس- بلوار هرمز- روبه روی زمین فوتبال- تعاونی مسکن مهر 600 دستگاه- بلوک 7 طبقه 1- واحد 20 می‌باشد.
3) ملک موردنظر حسب تصویر سند مالکیت ابرازی ثبت‌شده است.
با عنایت به‌مراتب فوق‌الذکر و همچنین بررسی‌های انجام‌شده و با توجه به محل قرارگیری، وضعیت و کیفیت ملک و دسترسی به شوارع موجود و عرض آنها و اوضاع‌واحوال اقتصادی، ارزش ملک مذکور بدون هرگونه بدهی به اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی چهار میلیارد و پانصد و یک‌میلیون و ششصد هزار ريال معادل 000/600/501/4ريال ارزیابی می‌گردد.
در ضمن با توجه به اینکه ملک فوق بمبلغ 000/000/750 ريال در رهن بانک تجارت می‌باشد اجرای احکام هیچ‌گونه تعهدی و مسئولیتی در خصوص بدهی و انتقال ملک به برنده مزایده ندارد و خود خریدار مسئول می‌باشد .
شرایط مزایده :
  - فروش نقدی است و حداکثر مهلت پرداخت بهاء یک ماه می باشد.
 -کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.
 - پیشنهاد دهندگان باید قبل از انجام مزایده با هماهنگی  اجرای احکام 10درصد مبلغ ارزیابی شده را بصورت نقدی به حساب شمارهIR220100001062012907685962 به نام تمرکز  وجوه سپرده دادگستری نزد بانک ملی پرداخت وفیش مربوطه را به دفتر اجرا ی احکام حقوقی بندرعباس شعبه سوم تحویل نمایند.
 - اجرای احکام در رد یا قبول پیشنهاد مختار است.
 - مزایده در روز دوشنبه  مورخ 06/02/1400 ساعت 12:30 الی 13:00 به صورت حضوری در محل دفتر اجرای احکام حقوقی بندرعباس به عمل می آید  و برنده شخصی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.
 -در صورتی که برنده تا یک ماه از جلسه مزایده و با انقضای مهلت از پرداخت بهاء مورد مزایده خودداری نماید مسئول کسر احتمالی قیمت وخساراتی که از تجدید مزایده حاصل شود خواهد بودکه بدوا از سپرده او استیفا می شود و سپرده تا تعیین کسر قیمت و خسارات وارده مسترد نخواهد شد.
 متقاضیان شرکت درمزایده برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفتر شعبه سوم اجرای احکام حقوقی  بندرعباس مراجعه نمایند.

دادورز شعبه سوم اجرای احکام مدنی دادگستری بندرعباس - یونس کمالی 206284

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

داخلی 2 داخلی 3

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین خبرها