شهرداران مناطق دو، سه و چهار بندرعباس منصوب شدند



محمد مهدی جهانبخش در نخستین جلسه شورای اداری شهرداری بندرعباس در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: پیگیری برای افزایش مناطق مدیریتی شهر از حدود سه سال قبل آغاز و در سال گذشته از سوی وزارت کشور به طور رسمی ابلاغ شد.

 

به گزارش صبح ساحل: وی با اشاره به اینکه بودجه سال جاری شهرداری بندرعباس بر اساس شرایط جدید، یعنی ساختار مدیریتی چهار منطقه تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است، افزود: با توجه به نوع خدمات، شرایط بافت فرسوده و عوامل دیگر و همچنین از سوی دیگر اهمیت رویکرد ناحیه محوری، افزایش مناطق مدیریتی یک ضرورت محسوب می‌شد که خوشبختانه به نتیجه مطلوب رسیده و اکنون شاهد آغاز فعالیت آن هستیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با اشاره به صدور ابلاغ های جدید و آغاز رسمی منطقه جدید، بیان کرد: بر اساس وضعیت جدید، محدوده مدیریت منطقه یک از میدان دفاع مقدس تا پل رسالت، منطقه دو از پل رسالت تا میدان امام‌خمینی(ره)، منطقه سه از میدان امام‌خمینی(ره) تا میدان شهدا و منطقه چهار نیز از میدان شهدا تا میدان شهید باهنر است.
این مقام مسئول عنوان کرد: طبق چارت جدید، هر منطقه دارای سه ناحیه مدیریتی بوده و طی روزهای اخیر نیز تابلوی مربوط به ساختمان‌های اداری و همچنین تابلوهای شهری تعیین محدوده هر منطقه نصب شده است.
جهانبخش در بخش دیگری از سخنانش نیز از رونمایی اطلس فضایی شهر بندرعباس خبر داد و گفت: در این اطلس اطلاعات تمامی نواحی به لحاظ جمعیتی، فضاها و غیره ثبت شده و قطعا برای برنامه ریزی های جدید کاربرد قابل توجهی دارد.
وی همچنین در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، عنوان کرد: اختیاراتی از سازمان استخدامی‌های کشور به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ شده و بر همین اساس سازمان نیز به استان‌ها تفویض اختیار کرده که امیدوریم این مهم نیز بزودی اجرایی شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در مرحله جمع‌آوری آمار نیروی انسانی هستیم، اظهار کرد: یقینا تبدیل وضعیت ها بر اساس شرایط مشخض شده دنبال می‌شود.
اضافه می‌شود، در انتهای این جلسه احکام صادر شده از سوی شهردار بندرعباس به شهرداران مناطق دو، سه و چهار را منصوب کرد.
بر این اساس، طی حکمی از سوی عباس امینی‌زاده، حبیب بهادری به عنوان شهردار منطقه دو، مجتبی سلیمی به عنوان شهردار منطقه سه و علی پاسلارزاده به عنوان شهردار منطقه چهار منصوب شدند.

 

منبع:باخبر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها