دستور سرعت گرفتن روند اجرا و تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس



استاندار هرمزگان با بیان اینکه دستورجدیدی برای سرعت گرفتن روند اجرا و تکمیل طرح بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس صادر شده گفت: امیدواریم این بیمارستان تا پایان تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، فریدون همتی پس از بازدید از پروژه‌های بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس افزود: هم اکنون نیز حجم گسترده‌ای از اقدام‌ها به طور شبانه‌روزی در پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس در حال انجام است تا قبل از فعالیت دولت دوازدهم شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.
«احداث بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی در بندرعباس از پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری و دولت به استان در سال ۹۶ است که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ منابع اعتباری خوبی نیز به این طرح اختصاص یافته است.
استان هرمزگان دارای ۱۷ بیمارستان دولتی با یک هزار و ۱۵۰ تخت فعال است که طبق گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، این استان با کمبود یک هزار تخت بیمارستانی مواجه است.»
وی در ادامه همچنین با اشاره به بازدید از بلوار ساحلی شرق بندرعباس اظهارداشت: این بلوار به طول ۲۴ کیلومتر، دارای لاین های مختلف تندرو، کندرو، محل دوچرخه سواری، پیاده روی، فضای سبز، نور و در مجموع بلوار متفاوتی در سطح کشور است.
همتی ادامه داد: بلوار ساحلی شرق بندرعباس پروژه‌ای بزرگ و کم نظیر است که تنها مرحله نخست آن با اعتباری افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال درحال اجراست.
وی یادآورشد: تمامی تلاش‌ها درحال انجام است تا مرحله نخست این بلوار هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد و مراحل بعدی آن نیز شامل تکمیل پارک‌ها و بوستان های همجوار این بلوار است که زمین‌های آن درحال تخصیص است.
وی گفت: چشم انداز بعدی این پروژه احداث جاده ساحلی از بندرعباس تا بندر تیاب شهرستان میناب است که بخشی از آن از تیاب تا حسنلنگی برای سالجاری در دستورکار تخصیص منابع قرار دارد.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه این بلوار با یک کار جدید و مبتکرانه موجب دسترسی مردم به سواحل زیبای شرق بندرعباس می‌شود، اظهارداشت: چهار پیمانکار در چهار قطعه این پروژه مشغول کار هستند و منابع و اعتبارات گوناگون برای آن تامین شده است.
وی ادامه داد: در ماه‌های آینده با تخصیص منابع جدید تلاش می‌کنیم این پروژه بزرگ و کم نظیر جاده ساحلی  بندرعباس آماده بهره‌برداری شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مزیت‌های گردشگری، اجرای پروژه بلوار ساحلی شرقی بندرعباس موجب تامین امنیت این منطقه می‌شود.
استاندار هرمزگان بیان داشت: با توجه به اینکه سواحل شرق بندرعباس از مناطقی بود که قاچاق از طریق آن صورت می‌گرفت، ایجاد این بلوار با نور و روشنایی مناسب و همچنین دسترسی و تردد مردم، موجب برچیده شدن قاچاق از این منطقه می‌شود.

 

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها